نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1399 - 14:08
استاد تاریخ دانشگاه آزاد گچساران در 60 سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درگذشت استاد علی آبانگاه، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد گچساران به دلیل کرونا جامعه دانشگاهی و علمی این شهرستان را غمگین کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گچساران،مدیرگروه معارف اسلامی ،استاد تاریخ اسلام و جانشین بسیج اساتید دانشگاه آزاد گچساران از مسئولیت های مرحوم آبانگاه در دانشگاه آزاد واحد گچساران بود.

گفتنی است دکتر آبانگاه، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس دقایقی پیش در بیمارستان بقیه الله تهران بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

****

پیام تسلیت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به مناسبت ارتحال دکتر علی آبانگاه.
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال استاد فرهیخته و والا مقام شادروان دکتر «علی آبانگاه» عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی که  سالها  با عشق و علاقه مشغول تدریس به فرزندان این مرز و بوم بودند  موجب تأسف، تالم و تأثر فراوان گردید. دلبستگی و تعلق خاطر ایشان به پرورش علمی و اخلاقی دانشجویان وتلاش برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان برومند وطن در کنار سختکوشی، آزادگی و عزّت نفس، او را به عنوان یک استاد فرهیخته در عرصه علم و اخلاق جاودانه ساخت. بی تردید التیام فقدان جانسوز این استاد وارسته جز با رضایت بر مشیّت الهی میسّر نخواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده گرانقدر ایشان و جامعه علمی کشور به ویژه همکاران، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران،   برای آن مرحوم رحمت وغفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منّان مسالت می نمایم.
دکتر حسین اسماعیلی-
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها