نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1399 - 13:50
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۹۲ تیم در شهر و روستا در قالب پنج کمیته عملیاتی، حمایت، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت کار اجرای این طرح را در سطح ۱۹منطقه شهرستان برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سیدعلی اصغرنورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان گفت:عملیات غربالگری در راستای مدیریت ، کنترل و نیز شکستن زنجیره انتقال بیماری کووید۱۹ به شیوه محله ای و خانواده محور از فردا (سه ‌شنبه) در این شهرستان با حضور ۱۹۲ تیم بسیجی آغاز خواهد شد.

وی افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۹۲ تیم در شهر و روستا در قالب پنج کمیته عملیاتی، حمایت، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت کار اجرای این طرح را در سطح  ۱۹منطقه شهرستان برعهده دارند.

وی ادامه داد: نظارت بر هر ۴۰ خانوار بر عهده یک تیم عملیاتی است که هر ۲ روز یکبار وضعیت خانواده ها را بررسی می کند.

نورایی نسب اظهار کرد: جذب کمک‌های مردمی، نهادها و سازمانهای مردم نهاد، شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا از طریق سامانه پرونده الکترونیک، رابطین سلامت، ضدعفونی منازل، اعزام تیم مراقبت در منزل، آموزش خانواده‌ها در زمینه ویروس کرونا، آموزش همگانی در زمینه ارتقا دانش و مهارت مردم برای مقابله با بیماری کرونا از مهمترین وظایف این کمیته هاست.

وی درادامه گفت: با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌ای در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلاء به کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار، همچنین بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشترو نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل‌ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک در شهرستان نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت