نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1399 - 17:06
مسئول روابط عمومی نفت وگاز گچساران گفت: آخرین بار در دی ماه سال گذشته از خط لوله انتقال نفت به سرقت رفته بی بی حکیمه به گوره استفاده شد که ارزش ریالی لوله های فرسوده سرقت شده ۱۰ میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی جعفری دیزگانی،مسئول روابط عمومی نفت وگاز گچساران در این خصوص افزود:درواقع  5هزار و 400 متر لوله خط انتقال نفت "بی بی حکیمه به گوره "متعلق به شرکت نفت گچساران به سرقت رفت که طبق شواهد این میزان خطوط لوله 8 اینچی در اواسط مهر امسال به سرقت رفته که قدمت خطوط لوله های سرقت شده 45 سال بوده و به دلیل فرسوده بودن در سال های گذشته نیز به عنوان خط لوله پشتیبانی در موقع اضطراری استفاده می شد.

وی تصریح کرد: آخرین بار در دی ماه سال 98 از خط لوله انتقال نفت به سرقت رفته منطقه "بی بی حکیمه به گوره" استفاده شد که ارزش ریالی لوله های فرسوده سرقت شده 10میلیارد ریال است.

مسئول روابط عمومی نفت و گاز گچساران گفت:با توجه به حجم گسترده خطوط لوله صنعت نفت این شهرستان در چهار استان ،سالانه بصورت فصلی از خطوط لوله های نفت این شرکت بازدید به عمل می آید و آخرین بازدید از خطوط لوله انتقال نفت "بی بی حکیمه به گوره" نیز تابستان 99 بوده است.

وی تصریح کرد:این شرکت دارای بیش از 7 هزار کیلومتر خطوط لوله از قطر 4 تا 52 اینچ است که به دلیل پراکندگی تاسیسات اداره نگهداری تعمیرات و خطوط لوله نفت گچساران نیز نسبت به دیگر نقاط از حساسیت بیشتری برخوردار است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها