نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1399 - 14:35
پس از دو ساعت پرواز بر فراز آب های بین المللی و جنگ و گریز در شرایطی که بدلیل حضور آمریکا پرواز در مدار ۳۲ درجه یعنی در همان منطقه پروازی هواپیما ممنوع بود، بالاخره بدلیل اتمام سوخت در فرودگاه بصره نشست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا پاکدل،مدیرعامل اسبق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مطلبی نوشت:27 سال پیش در چنین روزی ساعت هشت صبح روز هشتم آذر ماه 72 باید پسرم محمد را نزد دکتر مولوی ارتوپد بنام کشورمون می بردم با تعدادی از همکاران دیگر با هواپیمای فرندشیب فوکر شرکت نفت به مقصد اهواز پرواز کردیم که هواپیما ظاهرا به قصد بردن به اسرائیل ربوده شد.

 ولی پس از دو ساعت پرواز بر فراز آب های بین المللی و جنگ و گریز در شرایطی که بدلیل حضور آمریکا پرواز در مدار ۳۲ درجه یعنی در همان منطقه پروازی هواپیما ممنوع بود، بالاخره بدلیل اتمام سوخت در فرودگاه بصره نشست و پس از 6 ساعت بحث و جدل بین رباینده، خلبان و مسئولین عراقی بالاخره رباینده تسلیم و ما تحویل حکومت عراق شدیم.

با رایزنی کاردار ایران در عراق عازم بغداد و پس از سه روز از مرز قصرشیرین به کشور عزیزمان برگشتیم.( عکسها مربوط به لحظه ورود در مرز قصر شیرین می باشند).

آنچه بعد از آمدنم هویدا بود ناراحتی و  عذابی بود که دوستان، آشنایان، همکاران ، خانواده و خصوصا پدر و مادرعزیزم کشیده بودند و چقدر از دیدنم خوشحال شدند، همان پدر و مادری که برای همیشه از دیدنشان محروم شدم . لطف همکاران، دوستان، همشهریان، فامیل و خانواده بعد از برگشتن هرگز فراموشم نمی شود.

چه زود گذشت: رباینده پس از دست دادن عزیزانش در فرودگاه دستگیر و پس از سالها حبس فوت کردند. خیلی از همکاران همسفر بازنشسته شده و چند نفرشان دار فانی را وداع گفتند، محمد دکتر شد و الان یکی از پزشکان بنام در زیبایی و دارای کلینیک سیما گل است، پدر و مادرم دار فانی را وداع گفته و یادشان با من است و بنده با شما خوبان خوشحالم. امیدوارم تنتان سالم و بلای کرونا از جهان رخت بربندد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها