نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مهر 1399 - 8:08
تیم نفت و گاز گچساران در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور در دومین دیدارش در این رقابت ها مقابل پاس ناجا قم شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پنجمین روز از دور رفت سی و سومین دوره مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش مردان با برگزاری دیدار نفت و گاز گچساران با پاس ناجا قم در تالار هندبال "شهید سلیمانی" تهران پیگیری شد که در پایان این دیدار نماینده قم توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ پیروز میدان باشد و دومین شکست نفتی ها در این رقابت ها را رقم بزند.

این در حالی است که دیدار نخست نفت و گاز گچساران مقابل تیم ستارگان دشتستان به دلیل اعلام تیم ستارگان مبنی بر کرونایی بودن 8 نفر از اعضای تیمش و عدم حضورشان در تهران لغو شد ، در  ادامه این رقابت ها نیز تیم نفت و گاز گچساران به مصاف ذوب آهن رفت که تیم اصفهانی با نتیجه 30بر19نفتی ها را شکست داد.

هر چند اصغر نوروزنژاد، سرمربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران در خصوص وضعیت تیمش گفته بود:اکثر تیم ما را نوجوانان و جوانان تشکیل دادند در حالی که ما بودجه‌ای نداشتیم که بتوانیم تیم را تقویت کنیم و امیدواریم با این نوجوانان و جوانان نتیجه مطلوبی بگیریم و تیم نفت‌و‌گاز را در لیگ برتر نگه داریم.

نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس کرمان، پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، پاس ناجا قم، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

در گروه اول این رقابت های تیم های پرسپولیس بهبهان،نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا قم ، ذوب آهن اصفهان ، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان حضور دارند.

کیمیا کاشت کردستان،فراز بام خائیز دهدشت،پرواز هوانیروز ، مس کرمان ، فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس‌ نیز در گروه دوم این رقابت های به مصاف هم می روند.

نتایج کامل مسابقات روز پنجم رقابتها (گروه A):

* نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - ذوب آهن اصفهان ۲۸
* نفت و گاز گچساران ۱۶ - پاس ناجا قم ۲۲
* پرسپولیس بهبهان - ستارگان دشتستان (برگزار نشد)

برنامه آخرین روز دور رفت مسابقات روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه(گروه B):

- فولاد سپاهان اصفهان - پرواز هوانیروز
- کیمیا کاشت کردستان - زغال سنگ طبس
- فراز بام خائیز دهدشت - مس کرمان

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها