نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مهر 1399 - 8:34
سرمربی نفت و گاز گچساران گفت:تیم نفت و گاز چون فرصت کافی برای تمرین نداشت در نیمه دوم مقابل ذوب آهن از نظر بدنی تحلیل رفت و کم آورد که امیدواریم با این نوجوانان و جوانان تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ۱۹ مهرماه جاری در سالن "شهید سلیمانی" تهران آغاز به کار کرد، در این مسابقات ۱۲ تیم در دو گروه 6 تیمی به مصاف هم می روند که با عدم حضور تیم ستارگان دشتستان از گروه اول تعداد تیم‌های حاضر در مرحله رفت به ۱۱ تیم کاهش یافت.

در گروه اول این رقابت های تیم های پرسپولیس بهبهان،نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا قم ، ذوب آهن اصفهان ، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان حضور دارند.

کیمیا کاشت کردستان،فراز بام خائیز دهدشت،پرواز هوانیروز ، مس کرمان ، فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس‌ نیز در گروه دوم این رقابت های به مصاف هم می روند.

دیدار نخست نفت و گاز گچساران مقابل تیم ستارگان دشتستان به دلیل اعلام تیم ستارگان مبنی بر کرونایی بودن 8 نفر از اعضای تیمش و عدم حضورشان در تهران لغو شد ، در  ادامه این رقابت ها نیز تیم نفت و گاز گچساران به مصاف ذوب آهن رفت که تیم اصفهانی با نتیجه 30بر19نفتی ها را شکست داد.

اصغر نوروزنژاد، سرمربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران در خصوص وضعیت تیمش گفت: مشکل تیم ما این است که تنها دو هفته کنار هم تمرین داشتیم، با مصوبه نفت کلیه تیم‌های قهرمانی و لیگ برای نفت‌وگاز حذف شدند و ما دو هفته فقط فرصت داشتیم تا تیم را جمع کنیم.

وی افزود:حتی چند نفر از بازیکنان بومی ما به سایر تیم‌ها  پیوستند و می‌بینید اکثر تیم ما را نوجوانان و جوانان تشکیل دادند در حالی که ما بودجه‌ای نداشتیم که بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

نوروزنژاد در ادامه نیز تصریح کرد: در بازی با ذوب آهن تیم ما چون فرصت کافی برای تمرین نداشت در نیمه دوم از نظر بدنی تحلیل رفت و کم آورد که امیدواریم با این نوجوانان و جوانان نتیجه مطلوبی بگیریم و تیم نفت‌و‌گاز را در لیگ برتر نگه داریم.

نتایج کامل مسابقات لیگ برتر هندبال تا پایان  روز سوم

شنبه 19 مهرماه (گروه A):
پرسپولیس بهبهان 18 - 29 نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
پاس ناجا قم 22- 34 ذوب آهن اصفهان

یکشنبه 20 مهرماه (گروه B):

پرواز هوانیروز 24 - 31 مس کرمان

کیمیا کاشت کردستان 20 - 29 فرازبام خاییز دهدشت

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 20- 21 زغال سنگ طبس

دوشنبه 21 مهرماه (گروه A):
پاس ناجای قم 30 - 29 پرسپولیس بهبهان

ذوب‌آهن 30 - نفت‌وگاز گچساران 19

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها