نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1399 - 16:17
مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: با توجه به فصل پاییز و همچنین فصل سرما و مواجه شدن با آنفلوانزا و تداخل علایم و بروز مشکلات دیگر،رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آرین غلامیان،مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران در گفت گو با این پایگاه خبری از در خصوص اقدامات این شبکه در بحث مقابله با کرونا گفت:از اول شروع ویروس منحوس کرونا، غربالگری و اقدامات پیشگیرانه به اشکال مختلف مثل انجام تست های تشخیصی ،تشکیل کار گروه های مختلف درمان ،آموزش ،پشتیبانی و نیز بازدید از زندان ، ادارات و نمونه گیری مثل دادگستری و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها با جدیت صورت گرفت.

وی افزود:با توجه به جلساتی که تاکنون در ستاد شهرستانی کرونا برگزار شده است و همچنین تدابیر جدید در مورد ادامه روند پیشگیرانه و ادامه برنامه های قبل نیز با قدرت و جدیت بیشتری در شهرستان دنبال و پی گیری می شود.

غلامیان در ادامه تصریح کرد:ایراداتی بعضا هم ممکن است در حسن اجرای مصوبات جلسات ستاد کرونا هم باشد و اما انتظاراتی که از ادارات و سازمان ها در جهت اجرای درست مصوبات وجود دارد اینکه حتما باید در شروع پیک سوم کرونا به این مصوبات توجه شود و نباید به سادگی از کنارموارد گذشت.

رئیس بهداشت و درمان گچساران در ادامه گفت:در بحث توصیه به شهروندان فقط می توانم به تاکید هرچه بیشتر در رعایت توصیه های بهداشتی و همچنین تذکر جدی در مورد موج جدید کرونا اشاره کنم.

وی افزود:اینکه با توجه به پیش رو بودن فصل پاییز و همچنین فصل سرما و مواجه شدن با آنفلوانزا و تداخل علایم و بروز مشکلات دیگر،رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

غلامیان در ادامه تصریح کرد:توصیه دیگر اینکه با همه گیری کرونا در خانواده ها اگه مسئله قرنطینه و موارد بهداشتی به خوبی رعایت نشود، خطرات زیادی جامعه را تهدید خواهد کرد که شهروندان عزیز می توانند با جدی گرفتن توصیه ها و رعایت مسائل بهداشتی  به سیستم بهداشت و درمان و جامعه کمک کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت