نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مهر 1399 - 8:55
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:با بهره گیری از توان کادر فنی بومی، بازیکن بومی از این شرایط سخت با وجود همه مشکلات مالی،موقعیتی برای رشد استعدادهای بومی فراهم خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با حکم منوچهر بارانی مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب ، حکم مدیرعاملی  سید حمیدرضا حسینی در تیم فوتبال نفت وگاز گچساران برای فصل  ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تمدید شد.

سید حمید رضا حسینی فصل گذشته نیز به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فعالیت داشته است.

سید حمیدرضا حسینی در مراسم معارفه سرمربی جدید(بهمن فرازمند) تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: با همه مشکلات مالی در تلاش هستیم که تیم های ورزشی این باشگاه با شایستگی در مسابقات حاضر شود.

وی تصریح کرد: با بهره گیری از توان کادر فنی بومی، بازیکن بومی از این شرایط سخت موقعیتی برای رشد استعدادهای بومی فراهم خواهیم کرد.

این در حالی است که با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت در بحث بودجه، کادر فنی و بازیکنان با قراردادی سفیدامضاء در رقابت های این فصل از لیگ دسته دوم حضور خواهند یافت.

بنابراین فصل فوتبالی دیگری برای تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم به زودی آغاز خواهد شد و روند نتایج و جایگاه تیم در فصل های اخیر علاوه بر واهمه بیش تر برای آینده تیم از سوی دوستداران و طرفداران فوتبال در سطح شهرستان ، موضوع مهمی را در اذهان فوتبالی به جای می گذارد که مدیران و مسئولان شهرستان و باشگاه نفت و گاز گچساران بایستی برنامه های اساسی و عملی در راستای موفقیت و حضور پر قدرت تیم ، در سطح فوتبال کشور طرح ریزی کنند تا بار دیگر شاهد درخشش و آبروداری باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران که با قدمتی بیش از 50 سال و همچنین تنها نماینده استان در سطح فوتبال حرفه ای کشورمان است، باشیم.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در فصل گذشته با هدایت "یوسف نادریان" در نهایت با 8 پیروزی ، 9 مساوی و 9 شکست و کسب 33 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی فصل 98-99 قرار گرفت.

براساس این گزارش، مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور براساس پیش بینی ها اواخر آبان ماه ۹۹ آغاز می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها