نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1399 - 8:27
بهمن فرازمند در شرایطی سکان هدایت نفتی ها را برعهده گرفت که با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه، کادر فنی و بازیکنان با قراردادهای سفید در رقابت های این فصل از لیگ دسته دوم حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با انتخاب بهمن فرازمند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که هفته گذشته انجام گرفت، تمرینات این تیم از عصر امروز (یکشنبه 13مهرماه) در استادیوم شهدای صنعت نفت آغاز می شود.

این درحالی است که بهمن فرازمند ،سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ۲۲ بازیکن بومی را به نخستین تمرین این تیم دعوت کرده است.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تمرینات؛ فرشید علیزاده،رضاقیالی،علی حدادی فر،اسماعیل هاشمی،آرمان فرهمندیان، محمدرضا مظاهری، مهران غریبی،محمدرضا خاتم نژاد،سهیل صالحی، سیاوش عبدالهی،امیر حسین کرمی،امید عبدالهی،علیرضا صفایی، هادی موسوی، فرشید فکورنیک، سپهر پاداش، علیرضا دیبایی زاده، رشید کارگری،رحمان گرامی،علیرضا سینایی پور،محمد جعفری و سجاد مومنی هستند.

براساس اعلام بهمن فرازمند سرمربی این تیم حضور این بازیکنان در تمرین نخست تیم فوتبال به منزله انتخاب و عضویت نهایی همه اسامی نامبره شده در تیم نخواهد بود.

بهمن فرازمند در شرایطی سکان هدایت نفتی ها را برعهده گرفت که با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت در بحث بودجه، کادر فنی و بازیکنان با قراردادی سفید در رقابت های این فصل از لیگ دسته دوم حضور خواهند یافت.

فرازمند در سال های 94 به عنوان کمک مربی تا مرحله پلی آف و همچنین درجایگاه کمک مربی درسال ۹۵ تا حضور درمراحل نیمه پایانی جام حذفی کشور و درسال 96 درکسوت سرمربیگری هدایت این تیم را تا حضوردربازی پلی آف لیگ دسته دوم برعهده داشته است.

وی نیز سابقه صعود به لیگ دسته اول در فصل 91-92 در کنار این تیم را در کارنامه خود دارد و در فصل پیش رو با قراردادی یکساله هدایت این تیم قدیمی و ریشه دار را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها