نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. مهر 1399 - 14:13
امام جمعه موقت گچساران گفت:وضعیت معیشت مردم مخصوصا در این ایام کرونا بسیار آسیب دیده است، مسئولین کی می خواهند به حال این مردم فکری بکنند،ببینید وضعیت را ،وضعیت نان و غذای مردم و این همه فشارها و گرانی ها برای چیست؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:بیماری کرونا بلایی است که این مدت دامنگیر بشریت شده که حتی نفس کشیدن هم سخت شده است بنابراین این بیماری خودش یک درس بزرگ است که بشر باید آگاه شود و به خداوند پناه ببرد.

وی افزود:یکشنبه 13مهرماه عزیمت حضرت امام(ره) از عراق به کویت و جلوگیری دولت کویت از ورود ایشان در سال 1357است اما یکروز بعد نیز هجرت امام(ره) از بغداد به پاریس شکل گرفت ،چند روز گذشته که امیر کویت از دنیا رفت؛ مقایسه کنیم امام بزرگوارمان را که از این کشور به آن کشور تبعید شدند و سالهاست که در کنار شهداء آرمیده است.

عزت و اقتدار انقلاب اسلامی

صفایی در ادامه اظهارکرد:رهبران دیگر کشورها هم آمدند و رفتند و یکی هم همین کشور کویت که حاضر نشدند در آن دوران حضرت امام را بپذیرند؛اما امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی را ببینید و ذلت و خواری را برای دشمنان انقلاب اسلامی همچون صدام ها را بنگرید.

شهادت سردار همدانی

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:16مهر روزشهادت سردار "حسین همدانی" شهید مدافع حرم در سال 94 است که باید به تک تک مدافعان حرم درود فرستاد و از خانواده های معظم این شهیدان نیز قدردانی کرد.

اربعین حسینی

وی گفت:آخر هفته اربعین حسینی را در پیش داریم،حضرت امام فرمودند هرچه داریم از محرم و صفر است،دلدادگانی که این سال ها با عشق و علاقه به کربلا می رفتند اما متاسفانه  این روزها بخاطر شیوع ویروس کرونا این امکان فراهم نشده است.

 این همه فشارها و گرانی ها برای چیست؟

صفایی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم گفت:وضعیت معیشت مردم مخصوصا در این ایام کرونا بسیار آسیب دیده است، مسئولین کی می خواهند به حال این مردم فکری بکنند،ببینید وضعیت را ،وضعیت نان و غذای مردم و این همه فشارها و گرانی ها برای چیست؟.

وعده سرخرمن رئیس جمهور

وی افزود:آقای رئیس جمهور در آن تبلیغات انتخاباتی اش قول داد و گفت اگر من رئیس جمهور شدم چنان رونقی ایجاد کنم که مردم نیازی به این 45هزارتومان یارانه هم نداشته باشند،واقعا همین یارانه ام دردی را دوا نمی کند.

صفایی اظهارکرد:این همه گرانی ها و افزایش قیمت ها،اما همچنان 45هزار تومان یارانه بعد از این همه سال همچان ثابت است،ببینید که وضعیت چگونه شده است؟.

قطع امید ملت از مجلس

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:مجلسی که در راس کار قرار گرفته و خانه ملت باید باشد در حالی که مردم امید به این مجلس بسته بودند ،اما در این ایام حرکت هایی از این نمایندگان دیده شد که قطع امید شد از این مجلس.

پدر مردم درآمد

وی افزود:نماینده مجلسی که خودرو دنا پلاس بگیرد آنهم با اقساط بسیار پایین دیگرکجا به حال این ملت دل می سوزاند،وقتی نماینده ای خودش در رفاه باشد و وام کلان دریافت کند!!!،که این ملت اگر بخواهند 5میلیون وام بگیرند پدرشان باید در بیاید،اما در مجلس انقلابی اینگونه عمل می کنید؟!!.

صفایی گفت:از رئیس مجلس توقع می رود که این لکه ننگ را از دامان مجلس پاک بکنند، مجلس اگر وامدار کسی شد دیگر نمی تواند حرف بزند و آزاده باشد و دیگر دهانش را بسته اند پس یک نماینده مجلس نباید کنار بیاید و نباید ملت را فدای منافع شخصی خودشان کنند ،خدایا این مسئولین را از خواب غفلت بیدار بفرما.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها