نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مهر 1399 - 23:08
کهگیلویه و بویراحمدی ها در فینال دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج با کسب 4 رتبه برتر افتخار آفرینی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اختتامیه دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال شب گذشته با حضور سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مجتمع ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، که در این اختتامیه از نفرات برتر هر بخش تجلیل به عمل آمد.

سازمان فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی توانست با کسب 4 رتبه برتر در میان استان ها بدرخشد.

 جوانان کهگیلویه و بویراحمدی در این رویداد در بخش قرارگاه های استانی موفق کسب رتبه دوم کشور، در بخش مرکز پایش و تحلیل اخبار حائز رتبه سوم، در بخش مرکز نسرا نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی نیز موفق به کسب رتبه 4 کشور شدند.

این رویداد تخصصی از صبح روز چهارشنبه آغاز شده بود و به مدت 48 ساعت ادامه داشت که 354 بسیجی توانمند در حوزه تولیدات تخصصی دیجیتالی، در قالب صد و هجده تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

از استان کهگیلویه و بویراحمد 9 نفر در قالب 3 گروه بازی سازی، پویا نمایی و گروه ساخت نرم افزار اندروید در این رقابت ها شرکت کتند.

موضوعات معرفی شده از سوی سردار نقدی در حوزه بازی سازی، نجات جورج فلوید؛ در حوزه پویانمایی، فتح قدس توسط سپاه اسلام و در حوزه نرم افزار کاربردی، ایجاد نرم افزاری برای دعا بود.

همچنین تیم پویانمایی قرارگاه فضای مجازی بسیج استان موفق به کسب رتبه 5 دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج شد.

 

 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها