نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مهر 1399 - 9:14
مدیرعامل شرکت بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده مطرح کرد؛
انقلابی در حوزه اشتغال جوانان کهگیلویه و بویراحمد/نیازمند حمایت مسئولین هستیم
مدیرعامل شرکت بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده گفت:به هر حال با تلاش جمعی از جوانان بومی چنین شرکتی برای اولین بار در استان تاسیس شده است که در صورت حمایت مسئولین می توان شاهد انقلابی در زمینه اشتغال زایی و رفع مشکلات اشتغال جوانان در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آرمان رحمت زاده،مدیرعامل شرکت بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:این شرکت در سال 99 به عنوان اولین و تنها شرکت  اجرایی بازرسی فنی با کمک کارگروه صنعت ، نفت و انرژی ، انجمن سمنام (سازمان مردم نهاد اشتغال و معیشت) در جهت رفع مشکلات جوانان در کهگیلویه و بویراحمد جهت متخصص کردن جوانان ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال تاسیس شد.

وی افزود:آموزش و برگزاری دوره های بازرسی فنی مهندسی توسط متخصصین کشوری،ارائه مدرک و گواهینامه معتبر در پایان دوره،برگزاری آزمون استخدامی از بین نفرات موفق به کسب مدرک و نیزاستخدام افراد قبول شده در آزمون در پروژه های مختلف در سراسر کشور از مهمترین اهداف شرکت هستند.

رحمت زاده در ادامه تصریح کرد:هرچند باید توجه داشت که برگزاری دوره های آموزشی از صفر تا صد به صورت کاملا فنی و تخصصی با حضور مدرسین مجرب کشوری، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری(آنلاین) با ارائه مدرک معتبر در پایان دوره خواهد بود.

وی ادامه داد:از دیگر ویژگی های شرکت بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده  می توان به فعالیت کاملا فنی و تخصصی با حضور مدرسین،مدیران،کارشناسان و بازرسان برتر کشور در حوزه بازرسی فنی اشاره کرد، هرچند برگزاری آزمون های استخدامی پس از گذراندن دوره های آموزشی جهت استخدام افراد برتر در پروژه های شرکت از اصلی ترین اهداف ما خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده تصریح کرد:به هر حال با تلاش جمعی از جوانان بومی چنین شرکتی برای اولین بار در استان تاسیس شده است که در صورت حمایت مسئولین می توان شاهد انقلابی در زمینه اشتغال زایی و رفع مشکلات اشتغال جوانان در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی افزود:همانگونه که بیان شد اهداف شرکت آموزش افراد به صورت کاملا تخصصی با رائه 30رشته تخصصی و کاربردی است که اگر واقعا مسئولین دغدغه اشتغال جوانان استانمان را دارند،که در صورت حمایت اشتغال زایی گسترده ای را خواهیم داشت.

رحمت زاده در ادامه گفت:بنابراین آغاز ثبت نام دوره های آموزش هم برای آقایان و هم بانوان را از15روز آینده در سایت (www.nazeransanaatpadideh.ir) خواهیم داشت،دوره ها متفاوت و کاملا تخصصی خواهند بود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت در دوره مورد نظرخود ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها