نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1399 - 12:26
مسئول بسیج دانشجویی گچساران گفت:برنامه ویژه ای نیز برای کودکان کار اجرا خواهیم کرد که در این طرح کلاس هایی آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار و به این کودکان کار برای درس خواندن و در منزل ماندن برای سلامتی و مبارزه با بیماری کرونا هزینه تحصیل پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گروه جهادی بسیج دانشجویی گچساران با تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و آموزشی برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت این شهرستان، اندکی از بار مشکلات اقتصادی خانواده دانش آموزان را کاسته و گل لبخند برلبانشان نشاندند.

جهادگران بسیجی در این حرکت معنوی و فرهنگی گوی سبقت را ربودند و با تهیه اقلام و وسایل کمک آموزشی ایرانی در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار با هدف ایجاد انگیزه ، آرامش خاطر و نیز دلگرمی بیشتر جهت فراگیری علم و دانش برای دانش آموزان نیازمند اقدام کردند.

محمدسلیمانی،مسئول بسیج دانشجویی گچساران در این خصوص گفت:در مرحله اول، 110 بسته نوشت افزار شامل کیف،جامدادی،4عدددفتر،10عددمداد،8عددخودکار،پاک کن، تراش، چسب کاغذی، بسته12عددی مداد رنگی وخط کش توزیع شد، دراین بسته های حمایتی نیز مسابقه کتاب‌خوانی توسط دانشجویان از زندگی نامه "شهید سلیمانی" طراحی شده که به برندگان نیز جوایزی اهداء خواهد شد.

وی افزود:ان شاءلله در روزهای آینده نیز توزیع150بسته نوشت افزار به همراه کیف، کفش ، خرید البسه ، کتاب ها و شهریه دانش آموزان و دانشجویانی که از تحصیل جامانده اند،توسط جهادگران بسیجی اقدام خواهد شد.

سلیمانی در ادامه تصریح کرد:باتوجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات اشتغال خانواده ها، برنامه ویژه ای نیز برای کودکان کار اجرا خواهیم کرد که در این طرح کلاس هایی آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار و به این کودکان کار برای درس خواندن و در منزل ماندن برای سلامتی و مبارزه با بیماری کرونا هزینه تحصیل پرداخت خواهد شد.

وی افزود:در تلاش هستیم که با کمک سایر خیرین شهرستان برای تحصیل و آموزش آنلاین این کودکان کار هم گوشی موبایل یا تبلت تهیه کنیم که ان شاءلله شاهد این موضوع نباشیم که کودکی به خاطر فقر و مشکلات مالی از تحصیل باز بماند.

  این درحالی است که توزیع بسته‌های حمایتی به خانوارهای نیازمند وبی بضاعت درقالب نوشت افزار و کمک آموزشی توسط گروه های جهادی این شهرستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها