نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1399 - 16:10
رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران از ادامه فعالیت تیم هندبال مردان این باشگاه در رقابت های لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شاهرخ داوودی مهر، رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: با رایزنی های انجام شده و تامین بخشی از نیاز مالی این تیم برای حضور در رقابت های لیگ برتر و موافقت فدراسیون هندبال تیم بزرگسالان هندبال نفت گچساران در این رقابت ها ماندگار شد.

داودی افزود:رایزنی ها برای ادامه حضور هندبال بانوان در لیگ برتر هم صورت گرفته که امیدواریم این تیم هم با توجه به وضعیت بودجه ای که داریم در لیگ برتر یا لیگ یک حضور داشته باشد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: وضعیت ورزش قهرمانی وزارت از لحاظ بودجه ، وضعیت مطلوبی نیست اما در تلاش هستیم به بهترین شکل امتیازات تیم های باشگاه را در لیگ حفظ کنیم.

داوودی مهر در خصوص تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران نیز تصریح کرد: وضعیت بودجه این تیم برای فصل جاری نامطلوب است واگر بخواهیم با این شرایط در لیگ حاضر شویم قطعا نیازمند حمایت مسئولان استانی و نفتی هستیم.

وی افزود: طبق آخرین رایزنی ها با سازمان لیگ مسابقات احتمالا اواخر آبان ماه سال جاری آغاز می شود و ما فرصت زیادی برای بستن تیم نداریم که این موضوع با توجه به کاهش بسیار زیاد بودجه تیم ها در سال جدید نیازمند کمک همه مسئولان از جمله استاندار محترم و مدیران مربوطه است.

داوودی مهر تاکید کرد: تیم های ورزشی نقش بسزایی در شور و نشاط جوانان ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته نفتی است که امیدوارم با پیگیری های باشگاه و مدیران استانی و کشوری یکبار دیگر شاهد حضور تیم های قهرمانی در لیگ کشوری باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها