نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. شهريور 1399 - 14:06
امام جمعه موقت گچساران گفت:افزایش قیمت ها در بازار سرسام آور است و چه کسی باید پاسخگو باشد اما بدانید که نفرین مردم این بی توجهی برخی دولتمردان و مسئولین خیانتکار را خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند می فرماید اگر مردم ایمان بیاورند و نیز تقوا پیشه می کردند از زمین و آسمان برکت نازل می کردیم اما افسوس که دروغ می گویند که ایمان آورده اند.

وی افزود:در دنیا همین کرونا ویروس مشکلاتی را ایجاد کرده و شرق و غرب عالم و کل مردم عالم را گرفتار کرده است و همین آمریکا و اروپا با این همه ادعا گرفتار چه بلاهایی که نشده اند،و تا زمانی که بشر به خود نیاید و توبه و استغفار نکند همین آش و همین کاسه است.

صفایی در ادامه تصریح کرد:در بحث بازگشایی مدارس که از فردا نیز شروع به کار خواهند کرد و در این وضعیت حساس و خطرناک کرونایی که حتما عزیزان آموزش و پرورش تدابیر لازم را پیش بینی کرده اند، اگرچه مردم هم باید در قبال فرزندانشان احساس تکلیف بیشتری کنند چرا که سلامتی بالاترین نعمت است.

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:کرونا ویروس همین برگزاری نماز جمعه را به مخاطره انداخت و هفته ها نیز نماز جمعه برگزار نشد،امسال نیز تاسوعا و عاشورای حسینی متفاوت از سال های قبل بود و با رعایت اصول و  پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود:بنابراین آموزش و پرورش که خود جایگاه بسیار حساسی است و بیش از 14میلیون دانش آموز مشغول به تحصیل می شوند که تقریبا یک میلیون معلم و کادر اجرایی وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان سراسر را برعهده دارند.

صفایی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مدیران آموزش و پرورش گفت:در این دیدار رهبر انقلاب فرمودند که" منطق ایجاد آموزش و پرورش انسان سازی است"،بنابراین 12سال فرزندان من و شما بهترین زمان عمرشلان را برای یادگیری و آموختن اصول شایسته زندگی سپری می کنند و خوشا به حال معلمی که ظرفیت آموختن به دانش آموزان را مغتنم می شمارد و در پرورش روح ،جسم و فکر دانش آموزان با مبانی ناب اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.

امام جمعه گچساران درادامه تصریح کرد:خروجی دانش آموزان از مدارس باید یک انسان شایسته باشد که این انسان برای جامعه مفید خواهد بود؛اما نکته دیگر در این ایام که تعداد زیادی از کلاس ها مدارس به صورت مجازی فعالیت می کنند، اما همچنان گلایه های شهروندان از شهریه ها بالاست که تقاضا داریم این موارد نیز رسیدگی بیشتر بشود چرا که مردم گرفتار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند و اگر بنا برافزایش شهریه آنچنانی در برخی مدارس شهرستان باشد به هر حال رسیدگی شود.

وی اظهارکرد:نکته دیگری که رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند درباره خیانت ننگین دولت امارات است اگرچه کشور عربستان سعودی زودتر از همه پای صهیونیست ها را به منطقه باز کرد و این ایام هم امارات متحده نیز همکاری هایش با رژیم صهیونیستی آشکارتر  کرد این همان مصداق بارز خیانت و نفاق بین امت اسلامی است.

صفایی بیان کرد:کشورهای عربی در آن دوران جنگ 6 روزه مقابل اسرائیل ساقط شدند و امروز هم جور دیگری خیانت می کنند و این ننگ خیانت به دنیای اسلام ، کشورهای منطقه و خیانت به مسئله فلسطین برپیشانی آنها خواهد ماند و این خیانت حکام برخی از کشورهای عربی جسارت صهیونیست ها در منطقه را بیشتر کرده و هر روز شاهد جنایت ها و خیانت های بیشتری از آنها در منطقه هستیم.

امام جمعه موقت گچساران افزود:امسال هم مسئله کرونا هم مشکلاتی که ایجاد کرد که از همان روز اول نیز همین سنت حسنه کمک های مومنانه که در نیمه شعبان توسط رهبر انقلاب مطرح شد، همچنان ادامه دارد و از اقدامات همه عزیزان در شهرستان تشکر می کنیم که از این قافله عقب نماندند.

 وی افزود: اما گلایه ها از دولت فعلی نیز بیشتر شده است درحالی که دولت وعده داد که در صورت گرانی بنزین قیمت اجناس و دیگر کالاها کنترل خواهد شد ،اما عملا مشاهده کردیم که قیمت اجناس چندین برابر شد،در حقیقت دلسوز این مردم کیست؟ و چه کسی دلش برای مردم می سوزد؟.

امام جمعه موقت گچساران گفت:افزایش قیمت ها در بازار سرسام آور است و چه کسی باید پاسخگو باشد؟ اما بدانید که نفرین مردم این بی توجهی برخی دولتمردان و برخی مسئولین خیانتکار را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها