نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. شهريور 1399 - 12:50
انتصاب بنده در مدیریت نفت وگاز گچساران(مدیرخدمات) فارغ از هرگونه نگاه جناحی وقومی با توجه به شناخت پاکدل از عملکرد بنده در سمت قبلی ام با رویکرد شایسته سالاری انجام شد واقعا با توجه به مشکلات که بود مصرانه در مناطق از من حمایت کرد تامنصوب شدم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یوسف باقری،فعال سیاسی و کاندیدای احتمالی انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران  در پاسخ به برخی شایعات در خصوص انتصابش توسط تاجگردون در نفت و گازگچساران نوشت:با عرض پوزش بدلیل گرفتاری و مشغله کاری وبه منظور تمرکز در انجام وظایف  شرمنده ام که در گروه(نقد سیاسی /شبکه های اجتماعی) نمی توانم خدمت دوستان باشم وتشکر از اینکه مجددا دعوتم کردید.

 در راستای احترام به گروه و درخواست دوستان مبنی بر پاسخ به پیام "مهندس پاکدل" بایستی عرض کنم وخواهش کنم دوستان از بدو تولد فضای مجازی ،مصرا وغالبا در فکر نقد هستند، توصیه ام اینکه به حد کافی نقد انجام شده و وقت آن رسیده که با وحدت و همدلی مبتنی بر راهکارهای مناسب در جهت توسعه وآبادانی  شهر ودیارمان وبرای اشتغال حرکت کنیم وگفتگو شود و اینکه گرفتار نقد هم باشیم و به گذشته برگردیم مفید فایده نخواهد بود.

 بنابراین گذشته در بهترین حالت گذشته هست وسعی کنید به عنوان تجربه بکار ببندیم نه مواخذه وسین جین همدیگر  وانشاءلله در جهت یاری هم گام برداریم.

درخصوص انتصاب بنده در مدیریت نفت وگاز گچساران(مدیرخدمات) فارغ از هرگونه نگاه جناحی  وقومی با توجه به شناخت پاکدل از عملکرد بنده در سمت قبلی ام با رویکرد شایسته سالاری انجام شد واقعا با توجه به مشکلات که بود مصرانه در مناطق از من حمایت کرد تامنصوب شدم  .

 بنده هم تمام توانم در جهت خدمت به همکاران تلاشم کردم  امیدوارم که توانسته باشم رضایت همکاران عزیزم  را بصورت نسبی جلب کرده باشم.چون دوستان دیدم بحثی کرده بودند فرمایش ایشان در انتصاب بنده مورد تایید هست.

مجددا خواهش میکنم برای نمونه تفکرات در اصفهان را ملاحظه بفرمایید که چگونه چپ و راست و.. درکنار هم با تمتم ظرفیت وپتانسیل  برای شهرواستانی آباد  تلاش میکنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها