نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. شهريور 1399 - 0:38
هرچند نفتی ها با این تساوی 33 امتیازی شدند و سرانجام در رده هفتم جدول رده بندی گروه دوم رقابتهای لیگ دسته دو کشور قرار گرفتند که باز هم رویای صعود به لیگ یک در این فصل تعبیر نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور ودرهفته بیست و ششم(پایانی) این رقابت ها دو تیم نفت و گازگچساران و شهرداری بم ،مقابل هم صف آرایی کردند.

دراین دیدار که زیر نور نورافکن های استادیوم شهدای نفت گچساران(بدون تماشاگر) برگزار شد،هردو تیم به نتیجه تساوی دو بردو رضایت دادند.

تیم نفت و گاز گچساران  از ابتدا با ترکیب علی دیبانی زاده، وحید ارمی، علی حدادی فر، سجاد عبدویی، فرشید فکور نیک، فرشید علیزاده، سیدهادی موسوی، محمدرضا خاتم نژاد، احمد نصیری، ایمان رئیسی نسب و امیرحسین کرمی نژاد وارد زمین مسابقه شدند.

گلهای نفت و گاز گچساران با دو شوت زیبای "فرشید علیزاده "کاپیتان به ثمر رسید، و گلهای شهرداری بم هم توسط "احمدگمار" و "اسماعیل زاهدیان" به ثمر رسیدند، هرچند نفتی ها با این تساوی 33 امتیازی شدند و سرانجام در رده هفتم جدول رده بندی گروه دوم رقابتهایی لیگ دسته دو کشور قرار گرفتند که باز هم رویای صعود به لیگ یک در این فصل تعبیر نشد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار داشت.

این درحالی است تیم فوتبال چوکا تالش که هدایت آن برعهده فرشاد پیوس بود در هفته پایانی این رقابت ها با برتری یک بر صفر برابر شهرداری بندرعباس 49 امتیازی شده و با قرار گیری در صدر جدول گروه دوم به صورت مستقیم به رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کرد.

تیم فوتبال پاس همدان نیز با وجود برتری برابر سردار بوکان با توجه به اختلاف سه امتیازی با چوکا با قرار گیری در رتبه دوم جدول این گروه به مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صعود کرد.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها