نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مرداد 1399 - 10:49
فعال فرهنگی و سیاسی گچساران گفت: حقیقتا کمک مومنانه نشانه همدلی ملت بزرگ ایران است که همان احساس وظیفه مردم نسبت به یکدیگر را به نمایش می گذارد و کمک مومنانه در بسیاری از موارد می تواند اعتماد عمومی از دست رفته را به جامعه بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام احمد محمدی،فعال فرهنگی و سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن حمایت از پویش کمک مومنانه گفت: قطعاً با توصیه‌های مقام معظم رهبری و بصیرتی که در بین مردم ایران اسلامی و بخصوص عزیزان هم استانی وجود دارد، بار دیگر مردم در رزمایش کمک مؤمنانه به میدان خواهند آمد.

وی افزود: عزیزان باید بدانند که کمک به نیازمندان جامعه همواره مورد تأکید ائمه و اهل‌بیت علیهم السلام  بوده و این‌گونه اقدامات خداپسندانه در کشور وجود داشته که امسال با توجه به شرایط به وجود آمده با شور و شوقی مضاعف انجام شد و این اقدامات نیز ادامه خواهد داشت.

محمدی در ادامه تصریح کرد:در روایات بسیاری از اهل بیت (ع) نیز بارها تأکید شده که اگر انسان بتواند در این دنیا فردی را از اضطراب و نگرانی دربیاورد خداوند متعال در قیامت و زمانی که از قبر بیرون می‌آید، اضطراب و نگرانی را از وی جدا خواهد کرد.

این فعال فرهنگی و سیاسی گچساران اظهارکرد: به‌ هر حال شیوع بیماری کرونا شرایطی را در استان ما رقم‌زده که بسیاری از افراد ضعیف جامعه به‌سختی افتاده‌اند و این وظیفه‌ انسانی هر فردی است که ‌به یاری نیازمندان در این شرایط حساس بشتابد و قطعاً صحنه‌های زیبایی از مواسات و همدلی رقم خواهد خورد.

 وی افزود:در حقیقت کمک مومنانه نشانه همدلی ملت بزرگ ایران است که همان احساس وظیفه مردم نسبت به یکدیگر را به نمایش می گذارد و کمک مومنانه در بسیاری از موارد می تواند اعتماد عمومی از دست رفته را به جامعه بازگرداند.

محمدی در ادامه گفت:یک توصیه دارم به عزیزانی که توفیق توزیع کمک های جمع آوری شده در بین نیازمندان را دارند که به جدیّت تمام فقیران را در محلات شناسایی کنید و با نظمی خاص به همگان کمک شود، زیرا گاهی اوقات مشاهده شد در بعضی از محلات نیازمندی و واجد شرایطی وجود دارد که هنوز بسته ای دریافت نکرده و درگوشه ای دیگر نیازمندی دو یا چند بسته دریافت کرده است آن شاءالله کاری شود که امانت های مومنین به نحو احسن به مستحقین آن تحویل شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

درود خدا بر حاج اقای عزیز و مردمی و دوست داشتنی خودمون
به نام خدا از زحمات و بیانات حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمدی بابت فغالیت های شبانه روزی خود در مورد کمک های مومنانه و هم چنین فعالیت های جهادی خود در گروه شهید فردوس کاظمی کمال تشکر را داشته و از خداوند منان ارزوی رشد روز افزون این جوان انقلابی را خواستاریم.

نظرات کاربران

تازه های سایت