نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. خرداد 1399 - 11:13
برخی از منسوبین و نزدیکان منتخب گچساران و باشت در ادامه فضاسازی های رسانه ای خود، جملات دروغی مبنی بر تعریف و تمجید رهبر انقلاب از غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستانهای باشت و گچساران و رد آن و ارجاع به کمیسیون تحقیق  این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و یکی از موضوعات داغ این روزهای محافل خبری است.

به هر حال روند و فرایند اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون و یا هر نماینده ای که مورد اعتراض قرار می گیرد باید روال قانونی را در مجلس شورای اسلامی طی کند که بعد از بررسی در شعبه   و رای گیری در صحن علنی در اختیار کمیسیون تحقیق قرار می گیرد تا بررسی ها کامل صورت بگیرد.

به نظر می رسد منسوبین منتخب شهرستان های باشت و گچساران هر رشته کلامی حتی به دروغ را در صفحات مجازی خود انتشار دهند،به طوری که اخیرا با نشر اکاذیب و نسبت دادن سخنانی نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی سعی بر انحراف فکار عمومی را دارند.

نزدیکان و هواداران غلامرضا تاجگردون  مدعی شده اند که رهبر معظم انقلاب طی سخنانی از غلامرضا تاجگردون تعریف و تمجید کرده است که این ادعا از اساس کذب محض و دروغ است و در هیچ سایت و رسانه ای هم این ادعا تاکنون منتشر نشده است.

 

---
 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

آقا هیچ وقت از ادم های که پدرشون انجوری در زمان شاه به مردم ظلم کردند و حالا هم خودشون به ی صورت دیگه ؟اصلا تعریف نمی کنند
اینکه مشخص که دروغه فقط دنبال راه فرار می گردند/ این عکس رهبری موقع سخنرانی امسال رحلت امام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها