نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1399 - 14:28
امام جمعه گچساران:حضرت آقا فرمودند طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل جدیدی را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی گشود،اما مجرم اصلی جنایات در منطقه همان امریکا و دولتمردان غربی هستند و متاسفانه هنوز درون کشورمان عده ای حاضر نیستند علیه امریکا حرفی بزنند و هنوز که هنوزاست دلشان درگروغرب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام،سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های اولین نماز جمعه این شهرستان پس از شیوع ویروس کرونا ،ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت:روزجهانی قدس به تدبیر امام راحل شکل گرفت؛امسال با توجه به بازتاب فرمایشات مقام معظم رهبری در روز قدس و در بحث رسانه ها و نیز فضای مجازی،جهان تکان بزرگی خواهد خورد.

وی افزود:حضرت آقا فرمودند طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل جدیدی را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی گشود،اما مجرم اصلی جنایات در منطقه همان امریکا و دولتمردان غربی هستند و متاسفانه هنوز درون کشورمان عده ای حاضر نیستند علیه امریکا حرفی بزنند و هنوز که هنوزاست دلشان درگروغرب است.

حجازی تصریح کرد:امروز حضرت آقا فرمودند که انقلاب اسلامی باعث شد که سبک مبارزات علیه رژیم صهیونستی هم تغییر کند و رهبر معظم انقلاب‌ به صراحت هم بیان کردند که به فلسطینیان بازهم‌ در راستای مبارزه با رژیم صهیونیستی با جدیت هرچه بیشتر کمک خواهیم کرد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:الان دولتمردان آمریکایی در وضعیت بدی قرار دارند و ترامپ ابله به سازمان ملل ‌و مجموعه های بین المللی می گوید که شما باید تمام هزینه های کرونا را از کشورچین بگیرید، اما در کشورمان همه مردم از پیر و جوان و زن و مرد به میدان مقابله با کرونا آمده اند و به همان کشورهایی که سلاح به صدام می دادند تا علیه ایران اسلامی اقدام کند، ماسک و اقلام بهداشتی ارسال می کنیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:حضرت آقا باز در بیاناتشان فرمودند که امروز اولین روز قدسی است که سردار سلیمانی بین ما حضور ندارند،که به روح این سردار بزرگ اسلام که در راه آزادی قدس شریف جانفشانی کردند ،درود و صلوات می فرستیم.

وی درادامه افزود:خدایا، کجای عالم می توان مثل این ملت ایران‌ را پیدا کرد،در حالی که دشمنان بشریت تصورشان این بود که کرونا ملت ما را از پای درخواهد آورد اما خدا را شاکریم برای همه نعمت ها،در حالی که فداکاری ها و کمک های فراوانی در سطح کشورمان در این روزهای کرونایی انجام شده است.

حجازی تصریح کرد: بنابراین‌ برخی از ایالات  آمریکا درخواست جدایی از این کشور کرده اند،اما در کشورمان همه و همه ،متحد و منسجم برای شکست کرونا به میدان جهاد آمدند و از کشورهای بسیار موفق در سطح جهان  در راستای مقابله با این ویروس منحوس هستیم.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:بنابراین از همه جامعه پزشکی ، همه مدافعان و جهادگران سلامت،مسئولین،مدیران،بسیجیان،گروه های جهادی،هیات های مذهبی و همه و همه صمیمانه تشکر می کنیم و به روح شهدای خدمت نیز درود می فرستیم.
 

خطیب جمعه گچساران گفت:شهرستان ما نزدیک به ۹هزار بسته معیشتی توزیع کردند و حتی شرکت نفت کمک بسیار خوبی در رزمایش کمک مومنانه داشتند که این کمک ها همچنان ادامه دارد.
 

وی افزود:سوم خردادماه ،سالروز فتح خرمشهر را به همه افتخار آفرینان ایران اسلامی تبریک عرض می کنم،و درپایان نیز توصیه می کنم که از لحظات پایانی ماه مبارک رمضان بهره کافی و وافی را ببریم .

وی اظهار کرد: پیشاپیش عید فطر را تبریک می گویم و نماز عید امسال در مساجد شهرستان چه در شهر و چه در روستاها‌ با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد ،مگر اینکه تصمیم دیگری برای برگزاری نماز عید فطر به صورت متمرکز از سوی متولیان امر گرفته شود که حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها