نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1399 - 11:10
سکوت شورای شهر گچساران در مقابل هجمه های تاج گردون علیه شهرداربه رازی بزرگ تبدیل شده است و می توان ادعا کرد علتی که تاجگردون خود فرماندهی حملات علیه ظفری را بعهده گرفته است به مسائل سیاسی و زد بندهای جناحی بر می گردد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بعد از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،موج حملات نماینده شهرستانهای گچساران و باشت به سمت شهردار گچساران  بیشتر از هر موقع دیگر از سر گرفته شد.

علت این موضوع را می توان در عملکرد مسعود ظفری  شهردار گچساران  جستجو کرد که توانسته است در حوزه خدمات شهری ،فضای سبز وسایر وظایف شهرداری اقدامات خوبی را به نمایش گذاشته و این عملکرد بر شهروندان گچسارانی پوشیده نیست ،هر چند در بعضی از حوزه ها جای کار وجود دارد ، آن هم در شهرستانی مثل گچساران که دارای پتانسیل های زیادی است.

به هر حال یکی از موضوعاتی که این روزها مسعود ظفری را مورد بی مهری وحملات رسانه ای قرار داده است ،سردمداری نماینده گچساران و باشت در راس این حملات است  که در فضای مجازی و صفحات شخصی خود شهردار را آماج حملات خود قرار داده است.

می توان ادعا کرد علتی که تاجگردون خود فرماندهی حملات علیه ظفری را بعهده گرفته است به مسائل سیاسی و زد بندهای جناحی بر می گردد ،اما اگر بحث عملکرد  را برای شهرستان گچساران بررسی کنیم و به یک مقایسه ساده بپردازیم  در طول سه سالی که مسعود ظفری شهردار گچساران است اقدامات خوبی در مقابل عملکرد نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در شورای اسلامی  برای 8 سال دوران نمایندگی وی،آنهم  در راس کمیسیون  برنامه و بودجه  انجام شده است.

بیشترین ضعف عملکردی غلامرضا تاجگردون را می توان در حوزه صنعت ،اشتغال زایی پایدار ،عدالت اداری ،توسعه کشاورزی ،و پیگیری پروژه های مهم در سطح شهرستان گچساران  از جمله  شهرک های صنعتی گچساران و باشت جستجو کرد  و اذعان داشت که وی نتوانست گام موثری را در طول 8 سال نشستن بر کرسی سبز پارلمان در توسعه صنعتی شهرستان های باشت و گچساران بردارد تا همچنان پروژه لاستیک سازی خان احمد  و چندین طرح و پروژه دیگر در حد یک نام باقی بماند.

مطلب بعدی که می توان به آن اشاره کرد سکوت عجیب و معنا دار  اعضای شورای اسلامی شهر دوگنیدان در مقابل حملات علیه منتخب خودشان است .

شورای شهر ناظر بر عملکرد  شهردار است و باید بر عملکرد شهردار نظارت داشته باشد ،اگر شورای اسلامی شهر دوگنیدان  این وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و بر عملکرد شهردار  نظارت دارد ، راز این همه سکوت  در مقابل تخریب شهردار  چیست؟

شورای اسلامی شهر دوگنبدان باید بداند سکوت آنها در مقابل تخریب  تاجگردون علیه ظفری شهردار شهرشان  جز زیر سوال بردن عملکرد خودشان دلیلی نمی تواند داشته باشد  وباید برای این سکوت تاوان زیادی را پس بدهند ، منصفانه آن است که حامیان شهردار گچساران در شورای اسلامی این شهر  برای یک بار هم که شده است این سکوت را بشکنند و به این همه تخریب  و حملات پایان دهند، چون این تخریب یعنی توهین به انتخاب شورای شهر توسط مردم گچساران است.

یادداشت : صادق هاشمی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها