نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1399 - 14:25
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
درماندگی آمریکایی ها در مقابل کرونا/ سپاه و بسیج همچنان پای کار مردم+فیلم
سردار خرم دل:سیستم تبلیغاتی ما تا حدودی ضعیف است و اگر متوجه باشید ،خواهیم دید که در دنیا اتفاقات شگرفی صورت گرفته است و دولتمردان آمریکا با این همه دبدبه وکبکبه در مقابله این بیماری درمانده شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردارحمید خرم دل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه گچساران که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد،گفت:پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر زمایش کمک مومنانه،الحمدالله شاهد سیل این کمک ها در سطح کشور هستیم.

وی افزود:سیستم تبلیغاتی ما تا حدودی ضعیف است و اگر متوجه باشید ،خواهیم دید که در دنیا اتفاقات شگرفی صورت گرفته است و دولتمردان آمریکا با این همه دبدبه وکبکبه در مقابله این بیماری درمانده شده اند.

خرمدل درادامه تصریح کرد:بنابراین تعداد کشته های آمریکایی ها را مشاهده کنید ، این همان فرق نظام لیبرالی سرمایه داری با نظام اسلامی است که در نظام سرمایه داری هرکسی پول دارد درمان می شود و غیر از این باشد باید برود و بمیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درادامه گفت:اینکه مشاهده می کنید که تعداد کشته های آمریکایی ها زیاد است بخاطر این است که سیستم درمانی ندارند،بیمارستان خصوصی است و هرکسی پول دارد درمان می شود و آنکسی که هم ندارد بیاد بمیرد.

وی افزود:امادرکشورمان الحمدالله همه پای کار آمده اند و هر کسی که دستش می رسیده از گروهای جهادی بسیج و هیات های مذهبی گرفته تا دیگر نهادها و گروه های مختلف که پای کار آمده اند تا دردی از مردم کم کنند.

ادامه را در ویدئو مشاهده کنید.

 
 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها