نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. ارديبهشت 1399 - 20:10
طرف با يك پرايد كه چه عرض كنم دوچرخه اومده تو شهرداري يا اركان شهرداري الان ماشين ميلياردي داره و چند پلاك زمين و آپارتمان و بگذريم دهها بند و بست... .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت در مجلس در تازه ترین پست اینستاگرامی اش با گذاشتن دو سند قدیمی از اقدامات شهرداری دوگنبدان در سال های دور نوشت:قابل توجه. برخي از اسناد گذشته خيلي جالبه. دو برگ سند از گذشته سال چهل و هفت شهرم دوگنبدان را ببينيد.

وی ادامه داد: اولي اينكه از كجا آورده اي. تمام كاركنان شهرداري( برگه همه كاركنان آن سال موجود است) يك فرم از حقوق و زندگيشون مشخص ميكنن تا اگه مالشان زياد شد بگن از كجا آورده اند.

تاجگردون باز نوشته است:نه اينكه طرف با يك پرايد كه چه عرض كنم دوچرخه اومده تو شهرداري يا اركان شهرداري الان ماشين ميلياردي داره و چند پلاك زمين و آپارتمان و بگذريم دهها بند و بست با اين و اون و كارهاي مردم را معطل ميكنن و كسي ازشون سوال نميكنه كه آقا جان از كجا آورده اي و اگر هم سوال بشه كه معلومه چكار ميكنن.

وی ادامه داد:سند دوم هم خيلي جالب است كه آخر سال شهردار و رييس انجمن شهر كل كارهاي سال انجام شده را به مردم گزارش ميدن. حجم كارها و دقت را ببينيد. اون موقعها خبري از قير  مجاني و پول آلايندگي و پول مفت نفت و اين موارد نبود.

تاجگردون بازهم نوشته است:حالا تصور كنيد چرا يهويي يك نفر صاحب اينهمه مال بشه و تازه فرار به جلو كنه و حرفهايي بزنه كه خودش هم ميدونه مردم باور نميكنن. اين دو سند كه البته سندهاي ديگري هم هست سندهاي تلخي هستند در مقايسه با واقعيت امروز ولي بايد بپذيريم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت