نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. ارديبهشت 1399 - 17:09
با حضورجمعی از مسئولین صورت گرفت؛
رزمایش کمک مومنانه درگچساران+تصاویر وفیلم
مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا،با توزیع 400 بسته حمایتی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین گفت:پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه،تاکنون سه هزار بسته معیشتی توسط خیرین ، گروهای جهادی ، هیئات مذهبی ، موکب ها  و پایگاهای مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود:بنابراین امروز هم به طور رسمی شاهد اولین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال در این شهرستان کلید خورد.

نورایی نسب درادامه تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج ، ۲کیلو و نیم گوشت گوساله ، ۴ کیلو گوشت مرغ ، ۲ بطری روغن ، ۲ قوطی رب گوجه ، 2بسته ماکارونی ، یک بسته خرما و اقلام بهداشتی است که ان شاءالله در مراحل بعدی تمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده این شهرستان، تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا،تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با مشارکت بسیج ناحیه گچساران، موسسات خیریه،موکب های اربعین،هیات های مذهبی و گروه های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان آغازشد که همچنان ادامه خواهد داشت.
 
تصاویر و ویدویی از این رزمایش را شاهد باشید.

 

 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها