نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. فروردين 1399 - 12:12
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از مردم فهیم شهرستان گچساران برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و "پویش ماندن در خانه" در روز طبیعت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از مردم فهیم و قدرشناس شهرستان گچساران به جهت تحقق و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز  پویش "در خانه می مانیم" در نوروز امسال بویژه روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:مردم فهیم شهرستان گچساران بار دیگر ضمن انجام وظیفه بزرگ خود در راستای رعایت مسئولیت اجتماعی ،در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز پویش "در خانه می مانیم" در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه جاری برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند.

وی ادامه داد:اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم عزیز و بزرگوار این شهرستان به جهت همراهی بسیار خوبشان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین(روز طبیعت) برای مقابله با کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک، قدردانی کرده و امیدواریم این همراهی و همکاری شهروندان گرامی تا پایان شکست قطعی این ویروس ادامه یابد.

نورایی نسب افزود:جا دارد از جهادگران بسیجی ،مدافعان سلامت و تمام افرادی که در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس(کووید19)هستند و از مدتها قبل خود را وقف جهاد و مبارزه با این بیماری کرده‌اند تشکر کنم و مجددا قدردانی خود را از همه عوامل تلاشگر نیروی انتظامی،سپاه، بسیج،شرکت نفت ،شهرداری‌ ،حوزه بهداشت و درمان و نیز دیگر دستگاه‌های مسئول اعلام می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها