نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1399 - 14:20
رزمایش دفاع بیولوژیک مدافعان سلامت با رمز «یا حسین علیه‌السلام» (محوریت قرارگاه کربلا در جنوب) از صبح امروز در سطح شهرستان های گچساران و باشت به همت تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گردان جنگ نوین تیپ 48 سپاه فتح استان از هفتم فروردین ماه جاری رزمایشی تحت عنوان دفاع بیولوژیک با نام شهدای "مدافع سلامت" به مدت 72ساعت در شهرستان های اهواز(خوزستان)،گچساران و باشت آغاز کرده است.

این رزمایش با رمز "یا حسین علیه السلام" و به همت نیروهای کادر،جهادگران سلامت و نیز با همکاری گردان 485 امام حسین علیه السلام شهرستان گچساران به جهت رفع آلودگی،گندزدایی و نیزضد عفونی اماکن عمومی،بیمارستان ها،مراکزدرمانی،خیابان ها،معابر،بازارچه ها،محلات و... در حال برگزاری است.

ضد عفونی و گندزدایی خیابان هلال احمر،داروخانه های شهرستان،آزمایشگاه ها،بیمارستان های شهیدرجایی،بی بی حکیمه وشرکت نفت،درمانگاه تامین اجتماعی،روستاهای بی بی جان آباد و آبشیرین، ،محله لبنان،خیابان شهیدبلادیان، عمران و شهیدفراشبندی، روگذر، عابربانک ها، بازارچه میوه فروشان، مغازه های سطح شهر ،قسمت هایی از کوی کارکنان ،مرکز فرماندهی نیروی انتظامی ،دادگستری شهرستان و نیز پادگان شاهد از اقدامت گردان 485امام حسین(ع) تیپ 48فتح استان در این رزمایش بود.

استمرار این اقدامات در راستای مبارزه با کرونا ویروس،به ویژه در اماکن عمومی و پر رفت و آمد از ضرورت ها برای حفظ سلامت شهروندان است و تقاضا می کنیم که مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی و حتی الامکان با ماندن درخانه در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

هرچند باید گفت که مدافعان سلامت "تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد" به واسطه همت بلندشان و حضور همیشگی خود برای دفاع از کیان این کشور، از روزهای آغازین شیوع این بیماری نیز به میدان مقابله با کرونا ویروس آمده و تمام همت و امکانات شان را برای پاکسازی محیطی، گندزدایی و ضدعفونی نقاط مختلف استان بسیج کرده اند که جا دارد از زحمات ارزشمند این عزیزان نیز قدردانی کنیم.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها