نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1398 - 18:50
سهراب صیدی ،مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از بهبودی و ترخیص تنها بیماری مبتلا به کرونا ویروس دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سهراب صیدی ،مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این خصوص گفت: یک بیمار کرونایی( خانم ۵۵ ساله) در این شهرستان وجود داشت که برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شده بود که پس از طی مراحل درمانی در حال حاضر بهبود یافته و ترخیص شده که با این وجود بازهم در منزلشان به صورت ویژه تحت نظرقرار دارد.

وی افزود:هم اکنون پنج فرد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان صنعت نفت گچساران بستری هستند که این تعداد نفرات تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایشات، تحت درمان و مراقبت ایزوله قرار گرفته‌اند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران اظهارکرد:باید توجه داشت که در حال حاضر سه بخش ویژه از بیمارستان شهید رجایی این شهرستان نیز برای انجام روند درمان احتمالی مبتلایان به کرونا در نظر گرفته شده‌ که در این بخش ها،۵۰ تخت بیمارستانی قابل ارتقا وجود داشته که علاوه بر آن، ۶ تخت "آی.‌سی.‌یو" نیز برای بیماران احتمالی در نظر گرفته شده است.

صیدی افزود:با این شرایط اما انتظار می‌رود که شهروندان به شایعاتی که در فضای مجازی و رسانه های غیرمعتبر منتشر می شود به هیچ وجه توجه نکنند و  اخبار تایید شده را از منابع رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها