نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1398 - 11:47
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به اعتراض نیروهای خدماتی این شرکت نسبت به عدم پرداخت مطالبات قرارداد آن ها پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سهراب صیدی ،مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تجمع اعتراضی نیروهای خدماتی در جلوی این شبکه گفت:متاسفانه این کارگران خدماتی در این شرایط بحرانی تجمعاتی را برگزار کردند،این درحالی است که چندین ماه حقوق و مطالبات شان عقب افتاده است که با رایزنی هایی که انجام شده است امروز  نیز دو ماه حقوق به آنها پرداخت خواهد شد.

وی افزود:این کارگران تا مهرماه حقوق و مطالبات خود را دریافت کرده اند، تاکید ویژه دارم که اگر این نیروهای خدماتی که 17نفر هستند مشغول به کار نشوند بدون شک غیبت خواهند خورد،شبکه بهداشت و درمان با شرکت طرف قرارداد طرف است نه با نیرو،و شرکت موظف است که حقوق و مطالبات کارگران را طبق قرارداد پرداخت کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد:باید توجه داشت که شرکت متولی امر با دانشگاه علوم پزشکی استان قرارداد منعقد کرده است،هرچند به عنوان یک مسئول ،اقدام کارگران را محترم شمرده ایم در حالی که طرف حساب کارگران خدماتی شرکت است و باید ادعای آنها علیه شرکت طرف قرارداد باشد و نه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان.

صیدی درادامه گفت:اینکه نیروهای خدماتی با پلاکارد و پارچه نویسی درجلوی شبکه اقدام به تجمعات اعتراض آمیز می کنندبرحسب ناآگاهی صورت گرفته است و باید مطالباتشان را از شرکت طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی مطالبه کنند.

وی افزود:این موضوع نیز باید مورد توجه قرار بگیرد که شبکه با این نیروهای خدماتی هیچ گونه قراردادی ندارد و شرکت موظف است طبق قانون و قرارداد منعقد شده مطالبات کارگران را پرداخت کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درادامه نیز در خصوص مطالبات رانندگان استیجاری این شبکه گفت:بحث رانندگان نیز همینگونه است و طرف حساب رانندگان هم شرکت است ،شرکت طرف قرارداد باید پای کار باشد و شبکه بهداشت هیچ تعهدی در قبال این نیروها ندارد.

 وی افزود:طبق قراردادی که شرکت ها با دانشگاه علوم پزشکی بسته اند و نیز شرایط را قبول کرده اند،پس شایسته است که با جدیت انجام شود و مطالبات و حقوق نیروهای خدماتی نیز پرداخت شود.

 انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

درست میفرمایی شرکت طرف حساب نیروهاس ولی پول شرکتو جنابعالی باید پرداخت کنی ک تا کنون به خودت زحمت ندادی حتی یک ریال از پول شبکه به پیمانکار پرداخت کنی پیمانکار با رایزنی با دانشگاه چند ماه اعتبار گرفته وپرداخت کرده خداوکیل چند بار برا نیروها رایزنی کردی و به خودت زحمت دادی تشریف بردی یاسوج ؟تا بحال چند بار به حوزه مالی دانشگاه رفتی شما همیشه میفرمایی اگ دانشگاه دلش خاست پول میده

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها