نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1398 - 7:53
تاجگردون:ويروس كرونا شرايط نامناسبي براي كشور بوجود آورده است و قاعدتا امكان حضور در مجامع و بين مردم وجود ندارد و اينجانب نيز بدليل موضوع بودجه ناگزير به ماندن در تهران هستم و بدين لحاظ از حضورتان عذر خواهي ميكنم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در تازه ترین پست اینستاگرامی اش نوشت:با سلام به حضور همشهريان عزيز و موكلين محترمم،مجدد از اينكه بعد از برگزاري انتخابات نتوانستم بدليل ضرورت حضور در مجلس و بحث بودجه خدمتتان باشم پوزش طلبيده و از زحمات و حضور گرمتان در صحنه انتخابات تشكر مي كنم.

 حجم پيامكهاي شما عزيزان آنقدر بالا و زياد بود و به عدد پانزده هزار رسيد و امكان پاسخگويي به شما عزيزان نبود كه در اين زمينه نيز پوزش مي طلبم.

از مردم عزيز خواهشمندم دوران رقابت انتخاباتي را تبديل به دوران رفاقت كرده و زمينه را براي خدمت بهتر فراهم سازيد و اميدوارم ديگر كانديداهاي محترم نيز در اين زمينه همراهي كرده و نتيجه انتخابات را پيروزي نظام و مردم بدانيد و هميشه بدانيم هر انتخاباتي فقط يك پيروز دارد.

ويروس كرونا شرايط نامناسبي براي كشور بوجود آورده است و قاعدتا امكان حضور در مجامع و بين مردم وجود ندارد و اينجانب نيز بدليل موضوع بودجه ناگزير به ماندن در تهران هستم و بدين لحاظ از حضورتان عذر خواهي ميكنم .

 اين ويروس جز با همراهي و رعايت مسائل بهداشتي توسط مردم قابل كنترل نيست و يقين دارم همشهريان عزيزم در اين زمينه دقت لازم را به عمل خواهند اورد و سرآمد خواهند شد .

 آرزوي شفاي عاجل براي بيماران عزيز را داريم و از خداوند متعال خواستاريم در رفع اين بلا ملت عزيز ايران را ياري دهند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها