نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1398 - 9:54
هومان عسکری:اخلاق را رعایت کنید،سردار ایل من آمده بود تا فلکتان کند اما به حرمت خون شهید کوتاه آمد اما باز هم نتیجه نداد و چنین افرادی که حرمت خون شهید را هم نگه نمی دارند، باید با خاک یکسان شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه گچساران و باشت شب گذشته مهمان اهالی روستای آبشیرین گچساران بود.

در این همایش با شکوه، اکبر بمانی،فعال سیاسی گچساران ضمن انتقاد به بی حرمتی های برخی ها نسبت به ایثارگر و یادگار هشت سال دفاع مقدس،حاج احمد خورشیدی آزاد، گفت : ما کسانی هستیم که تیر و ترکش در بدن به یادگار داریم،اخلاق ما اسلامی است، حاج خورشیدی حرمت شهید تاجگردون ، همرزم، هم لباس و هم پیمانمان را نگه داشت و افشاگری نکرد اما این آدم گستاخ حرمت نگه نداشت.

وی ادامه داد: به تو هشدار می دهیم از بازیهای عوام فریبانه دست بردارید، اگر حاج خورشیدی معامله گر بود، مدیر عامل صد شرکت و صاحب خانه میلیاردی بود، کسی که تیر و ترکش در بدن دارد دنیا را رها کرده و برای وطنش جان می دهد.

بمانی با اشاره به اتفاقات آبان ماه، گفت: عامل تورم، گرانی و ریخته شدن خون جوانان در آبان ماه شما بودی و باید محاکمه شوید، البته حق داری چرا که میدان رقابت را باخته ای و زر، زور و تزویر دیگر اثر ندارد.

هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس نیز درادامه در جمع  اهالی مردم آبشیرین با اشاره به برخی شایعات گفت: شایعات از ابتدای ورود من بوده، هست و تا الان هم ادامه دارد، اینها رقیب نیستند، رفیقند و نیز بیمارند که اگر حرمت نگه نمی دارند شما حرمتشان کنیدبدانید صداقت و حرمت نماد فرهنگ ماست.

وی نیز در اعتراض به اهانتی که به احمد خورشیدی آزاد شده بود ،گفت: اخلاق را رعایت کنید،سردار ایل من آمده بود تا فلکتان کند اما به حرمت خون شهید کوتاه آمد اما باز هم نتیجه نداد و چنین افرادی که حرمت خون شهید را هم نگه نمی دارند، باید با خاک یکسان شوند.

عسکری در ادامه با تأکید بر مشکلات جوانان گفت: راه حل مشکلات، انتخاب صحیح برای از بین بردن قوم گرایی، تبعیض و بی عدالتی در روز دوم اسفند است.

وی تصریح کرد: ایل من، ایل کوچ است، ایل تحرک است. ایل احساس و دغدغه است و ایل دلسوزی است؛ حرف می زند، گلایه می کند، اما قشقایی همچون دریا می ماند و همیشه زنده و برقرار است.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها