نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1398 - 9:29
مدیرعامل اسبق نفت گچساران: نماینده فعلی یکبار حتی یک جمله در دفاع از شرکت نفت بیان نکرده و اتفاقا هر جا علیه نفتی ها حرفی زده شد ایشان نفر اول بودند، بدانید که کارکنان شرکت نفت تعیین کننده هستند و بخاطر ظلم هایی که به ما شده، دلم می خواهد در صندوقهای سمت ما، یک رأی هم نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا پاکدل، مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران، در همایش نفتی های گچساران در ستاد انتخاباتی "هومان عسکری" گفت:ما با هم هیچ مشکلی نداشتیم تا اینکه یک شخصی پیدا شد و آتش قومیت گرایی را روشن کرد و ما اکنون باید دست به دست هم بدهیم تا این آتش خاموش شود.

وی درادامه با ارائه شواهد و مدارکی مستند دال بر تخریب زیرساخت های شهرستان گچساران ثابت کرد که همه چیز مصادره شخصی شده است.

وی درادامه افزود:برخی ها شایسته سالاری را نابود کردند،(مخالفت با انتصاب مهندس باقری در پست مدیریتی)، آموزش و پرورش را نابود کردند، (عدم ثبتنام یک نخبه در مدرسه تیزهوشان و خروج او از کشور) و نیزنخبه کشی کردند (عدم دعوت از بهرنگ اسدی نخبه قشقایی ها در جشن نخبه های شهرستان).

پاکدل ادامه داد: مردم از نماینده خود انتظار پاسخگویی دارند،شما در پاسخ یک دانشجو در مورد طرح شفافیت آراء نمایندگان، میگویی "به تو چه و یا در پاسخ به خبرنگار میگویی تو کفش بمان. یا به یک پیرزن آبشیرینی می گویی جلو من ظاهر نشو دیگر نبینمت که این رسم پاسخگویی نیست.

وی در پایان سخنانش اظهارکرد: نماینده فعلی یکبار حتی یک جمله در دفاع از شرکت نفت بیان نکرده و اتفاقا هر جا علیه نفتی ها حرفی زده شد ایشان نفر اول بودند، بدانید که کارکنان شرکت نفت تعیین کننده هستند و بخاطر ظلم هایی که به ما شده، دلم می خواهد در صندوقهای سمت ما، یک رأی هم نداشته باشند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها