نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1398 - 21:55
عسکری:به بهانه های مختلف به من می گویند که دیر به صحنه آمده ام،جاده باباکلان را به ۵۰ کارگر ساده هم داده بودند یک ساله تمام می شد،بدانید که ترک قشقایی ساده نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری ،کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع اهالی مردم سربیشه گفت:خیلی خوشحالم که درجمع مردم سربیشه ام چرا که سربیشه چشم مردم دره شوری است.

پیشنهاد مناظره؟

وی افزود:به همه کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی پیشنهاده داده ام  که مناظره کنیم تا مردم بهتر متوجه بشوندکه چه خبر است،معتقدم که رای آوری با دادن قند و شکر و کیسه آرد توهینی بس بزرگ به شعور مردم است.

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:بحث من عسکری نیست و حتی قبل از آمدنم به صحنه انتخابات مجلس این دوره به بنده نیز گفتند که به صحنه ورود نکنم؟!!، چرا که قشقایی ها از تو حمایت نخواهند کرد.

50نفری که معامله کردند؟

عسکری اظهارکرد:اما خیلی ها نمی دانستند که من از لحاظ مالی و شخصیتی چیزی کم نداشته و ندارم،و نیز درد اینجا بود که برادران من گزارش من را دادند،بدانید که ۵۰ نفر این وسط معامله کردند پس تکلیف باقی قشقایی ها چه می شود؟.

وی تصریح کرد:خیلی ها دنبال من افتادند تا رد صلاحیت شوم،جو ایجاد کردند تا ما در این رقابت برنده نشویم در حالی که در سرتاسر ایران جایی اسم بنده را بیارید که من را نشناسند.

پیروزی 3به صفر

این کاندیدای انتخابات مجلس درادامه اظهارکرد:انشاءلله در دوم اسفند ۳ به صفر می بریم،به فرزندانتان سفارش کنید که قشقایی هیچوقت نباید تنها باشد،بلکه باید قشقایی بماند تا زنده باشد.

دور قبل قشقایی ها را گول زدند

وی تصریح کرد:برخی ها به من گفتند اجاره ای!!،پس بدانید که ما همه اجاره ای هستیم و همه جا در اقلیت هستیم،در سربیشه چند نفر استخدام شدند که هیچ؟!،دور قبل قشقایی ها را گول زدند.

حکایت جاده باباکلان ؟!

عسکری تصریح کرد:به بهانه های مختلف به من می گویند که دیر به صحنه آمده ام،جاده باباکلان را به ۵۰ کارگر ساده هم داده بودند یک ساله تمام می شد؟!،بدانید که ترک قشقایی ساده نیست ،قشقایی صولت الدوله داشت، بهمن بگی داشت و ما انسان های بزرگی داشتیم و داریم.

قشقایی صداقت دارد

این کاندیدای قشقایی تصریح کرد:هر قشقایی که مدیر شد صادقانه و پاک به مردم خدمت کرد،ترک سادگی ندارد و بلکه صداقت دارد و الان من در مقابل آنها ایستاده ام.

وی تصریح کرد:این دوره از آن تو بمیری ها نیست! و من محکم ایستاده ام، من با گرگ دعوا می کنم اما با موریانه درخت نمی جنگم و بدانید که من قوم گرا نیستم و در قشقایی و بقیه اقوام آدم گرفتار نیز وجود دارد و من نیز متعلق به همه اقوام هستم.

عسکری اظهارکرد:همه باید آزمون بدهند،این دوره مردم نماینده اند و ان شاءالله من هم خدمتگذار صدیق خواهم بود.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها