نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1398 - 20:52
آغاز رسمی ماراتن تبلیغاتی فشرده انتخابات مجلس از فردا در سراسر استان کلید می خورد و همچنان مردم استان پر اشتیاق تر از همیشه، آماده جهت شرکت و حضور در یک فعالیت مدنی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آغاز رسمی ماراتن تبلیغاتی فشرده انتخابات مجلس از فردا در سراسر استان کلید می خورد و همچنان مردم استان پر اشتیاق تر از همیشه، آماده جهت شرکت و حضور در یک فعالیت مدنی هستند.

این روزها کاندیداهای انتخاباتی دیگر شب و روز را فراموش کرده اند و هر یک شبانه روزی دست از تلاش و تکاپو بر نمیدارند.

خبرها از کهگیلویه حاکی از این است اصلاح طلبان آخرین تیر در کمان خود را با نام دهبانی پور رها کرده اند تا بتوانند هرچه سریعتر آرای خود را دوباره سازمان دهی و جهت دهی کنند.

البته آرایی که مدتهاست در سبد دیگر کاندیداهای این حوزه سرازیر شده است، سراسیمگی این روزهای اصلاح طلبان کهگیلویه آنها را واداشت تا همایشی گسترده را در بهمئی مرکز رای آوری دهبانی پور ترتیب دهند.

موضوعی که مدتها دهبانی پور در دوران مدیریتی خود آنرا دنبال می کرد و همیشه همایش های گسترده ای را به شکل خصوصی و عمومی با مردم این دیار پی ریزی میکرد.

اصلاح طلبان این شهرستان این روزها بسیار نگران اند که چطور این آرا را برگردانند، بسیاری از انها قول و قرارها را هم داده اند و دیگر نه راه پیش دارند و نه راه پس.

اما به هرسو مصاف تن به تن به مثلث تبدیل شد و شنیده ها حاکی از آن است بزودی برخی سران اصلاح طلب شاخص این شهرستانها حمایت خود را به شکل علنی از دهبانی پور اعلام میکنند.

اما شنیده ها حاکی از آن است که ورود دهبانی پور آرای موحد را بیشتر از عدل هاشمی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا همچنان سیر صعودی آرای منتظریان ادامه دارد، ورود گسترده هدایت خواه و سید مسعود حسینی و بسیاری از اصولگرایان و حمایت های پیدا و پنهان سران اصولگرا این روزها توانسته منتظریان را با سرعت بسیار زیادی به جلو پرتاب کند و کارشناسان امر میگویند منتظریان ناخواسته به یک حرکت عمومی تبدیل می شود.

اما در طرف دیگر آرای روشنفکر و بهرامی هم رشد قابل توجهی داشته است، به نسبت رشد آرا گفته می شود بهرامی در این دوره رشد فزاینده ای نسبت به دورهای قبل دارد و به نوعی پدیده این دوره محسوب می شود.

اما باید دید آرای جامعه مخاطب وی ثبات خود را در تصمیم گیری دارند یا خیر؟

برخی دیگر از کاندیداهای این حوزه بلافاصله بعد از بهرامی در منازل و نشست های مخاطبان قبلی وی حاضر می شوند و به نوعی آرای وی را دچار تشتت می کنند!

اما روشنفکر پویاتر از همیشه با سازماندهی منسجم و کارتشکیلاتی در حرکت است و وی این روزها در جاهایی بیشتر حضور دارد که در دوره قبل جامعه آماری بالایی را نصیب خود نکرده است.

این کاندیدای انتخابات مجلس، همان روزی که در دور قبل خبر شکست را دریافت کرد و به پدیده دور قبل انتخابات مبدل شد حرکت تشکیلاتی خود را آغاز کرد.

اما زارعی که برخی ها می گویند حالت چهره وی در مراسم 22 بهمن ماه ناراحت تر از همیشه بود با وضعیتی نامشخص روبرو است. وی بیشترین تلاش خود را این روزها متوجه قشرهای نخبگانی جامعه کرده است و سعی دارد با توان بیشتری وارد نفوذ به این لایه ها گردد.

حتی شنیده ها حاکی از این است وی در جلساتی خصوصی به سراغ مدیرانی رفته است که در زمان وی از مدیریت کنار رفته اند و سعی دارد آرای این حوزه ها را در سریعترین زمان ممکن جذب کند، اینکه چقدر زارعی این توان را دارد جای سئوال است؟

در حوزه گچساران اما فضا همچنان غبارآلود است، تاجگردون این روزها حضور کمتری در بین مردم دارد و این موضوع فرصت را برای سایر رقبا باز گذاشته است، فرصتی که روز به روز به دامنه رای رقبا اضافه می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که در مراسم افتتاحیه فردای ستادهای انتخاباتی و پیش بینی حضور گسترده مردم در این ستادها، ابهت تاجگردون می شکند و وی را به تصمیمات جدی هدایت می کند.

اما تاجگردون مرد سیاست دیده ایست و قطعا این روزها بیشتر برنامه ریزی خود را برای جلوگیری از هرگونه اقدام شتاب زده ای سازماندهی کرده است.

صبح زاگرس 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها