نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1398 - 7:57
در طرف مقابل تاجگردون ماه هاست که مثلثی از فعالیت های منسجم از سوی رقبا در حال شکل گیری است که امید زیادی را در دل رقبای تاجگردون ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فضای گرم انتخاباتی شهرستان های گچساران و باشت به مانند تنوری داغ است که هرچه زمان بیشتری از این ماجرا میگذرد، باعث پختگی هرچه بیشتر آن میشود.

در این بین تاجگردون که از مردم این شهرستانها در ابتدای زمستان رای ۸۰ هزار نفری را خواسته بود، بعد از مدتی و پس از مشخص شدن جهت گیری آرای پنهان، دیگر نتوانست این ادعای خود را تکرار کند.

تا جاییکه برخی تحلیل گران میگویند، عدم تحقق چنین آرایی برای تاجگردون خود یک شکست بزرگ خواهد بود و عملا باعث سرشکستگی وی خواهد شد.

در طرف مقابل تاجگردون ماه هاست که مثلثی از فعالیت های منسجم از سوی رقبا در حال شکل گیری است که امید زیادی را در دل رقبای تاجگردون ایجاد کرده است.

اما نکته بسیار مهم توفندگی و تنوع بسیار بالای این مثلث مخالف تاجگردون است تا جاییکه سلیقه های متفاوت در این مثلث باعث جذبایش انواع آرای مخالف بسمت افراد فوق شده است.

تنوع سلیقه های سیاسی، افکار جوان و تجربه سیاسی بخشی ویژگی های این سه ضلع سیاسی شکل گرفته در جغرافیای انتخاباتی گچساران و باشت است.
با قاطعیت میتوان گفت، این کشندگی سیاسی اجتماعی در هیچ دوره ای انتخابات این شهرستانها سابقه نداشته است.

حال در نظر بگیرید این سه ضلع در یک نقطه اشتراک به همگرایی برسند، آنگاه برمودای تاریخی گچساران را در کشور تا سالهای سال زبانزد خواهد کرد.

اما باید دید تاجگردون، با چه سیاستی به مقابله با تحلیل پیش رو خواهد رفت، قطعا وی دست و پا شکسته نخواهد بود و با انواع راهکار در مدت باقیمانده به مقابله با این مثلث جهت جلوگیری از برمودایی شدن آن خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها