نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1398 - 23:49
کاندیدای انتخابت مجلس گفت:اخيرا نیز برخی ها می گويند که زينل زاده آمده که خودش را بسنجد که من از همين تريبون اعلام مي کنم که زينل زاده گرم گرم است و کنار هم نمی رود؛ زيرا ما فکر می کنيم آمادگی برای انتخابات فقط رای دادن و حرف زدن نيست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زينل زاده،کاندیدای انتخابات مجلس98 در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع اهالی روستای گناوه، گفت:ما امشب گرد هم آمده ايم که بگويم فکر واحد و برنامه واحدی داريم و اينکه عزيزی می آيد و می گويد بعد از چهل سال حتما باید فکری به حال مدیریت کرد،درست است در حالی که بحران مدیریت نداریم اما متاسفانه مدیران دنبال این نبوده اند که مشکلات مردم را مرتفع کنند.

 

وی افزود:بنده بیش از16سال سابقه خدمت دارم و شاید در این استان مدیری نباشد که خدمتش ازبنده بيشتر باشد،اگر چه معتقدم که ما مدیران می بایستی تعقلات دنیوی و منافع شخصی مان را کنار بگذاریم تا بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم که بسا اگر راه را درست رفته بودیم امروز در مسئله معیشت مردم این جایگاه نامطلوب را نداشتیم.

 

زینل زاده تصریح کرد:شما عزيزان مشاهده کردید که در زمينه صنعت دفاعی و در مقوله امنيت پيشرفت های خوبی داشته ایم،زير از ابتدا نگاهمان را به بيرون قطع کردیم و نگاه مسئولين از همان ابتدای انقلاب قطع شد و نگاهي به بيرون نداشتند و با تکيه بر ظرفیت هایی که داشتيم حرکت های خوبی نیزانجام شدو امروزه می بينيم ک دولت های استکباری سر درگم هستند و اين زمينه دفاعی ایران اسلامی، همه دشمنان را گيج کرده است.

 

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:اما چرا امروز ما مشکلات اقتصادی و معيشتی مردم را نتوانستيم حل کنیم،زيرا فرصت ها را سوزانديم،هرچند معتقدم که در رويکرد انقلابی گام اساسی بايد برداشته شود و در رويکرد انقلابی اولين کار را بايد زينل زاده و امثال زينل زاده ها از خودشان نشان دهند.

 

وی تصریح کرد:بنابراين شما بزرگان شک نکنيد که ما نيامده ايم برای نام و نشان،بدانید من نه به دنبال مال و منال هستم و نه به دنبال نام و نشان.

 

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:برخی ها می گفتند که زينل زاده تایید نمي شوند!! اما همه ديدند که سر بی گناه ممکن است تا پای دار برود اما بالای دار نمي رود.

 

زینل زاده تصریح کرد:اول می گفتند که زينل زاده با هماهنگی نماينده فعلي به صحنه انتخابات آمده است و  باز گفتند که 6 ماه قبل از انتخابات کنار مي رود،سپس گفتند که 4 ماه و  حالا هم می گويند که در 48 ساعت پايانی کنار خواهد رفت!!.

 

زینل زاده تصریح کرد:اخيرا نیز برخی ها می گويند که  زينل زاده آمده که خودش را بسنجد که من از همين تريبون اعلام می کنم که زينل زاده گرم گرم است و کنار هم نمی رود؛ زيرا ما فکر می کنيم آمادگی برای انتخابات فقط رای دادن و حرف زدن نيست ،فقط اين نيست که ما بياييم کنار شما و بگويیم که ما کانديدا هستيم.

 

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:آمادگی يعنی کسی که تخصص داشته باشد و بداند که چکار می کند،آمادگی يعنی اطرافيانش و تيمش نفعی برای خودشان نخواهند و ما اين آمادگی را در طول اين 16 سال کسب کرده ايم و امروز هم ما گرم گرم گرم هستيم! واگر کسی آمد منصوب شد و انتخاب شد و نتوانست کاری انجام بدهد پس بدانيد ايشان آماده و گرم نبوده است.

 

زینل زاده تصریح کرد:ما بايستی آماده باشيم که عدالت را رعايت کنيم و آماده باشيم که راست بگوييم که اين يعنی آمادگی و وکيل خوب کسی است ک خودش را برای کار و خدمت آماده کند بعد برای رای آوردن پس مردم را چطور ما بايد راضی کنيم با کلام يا با عمل ؟؟.

 

وی بیان کرد:به همه مردم گچساران و باشت عرض می کنم  که بارها گفته ام که اين انتخابات با انتخابات گذشته متفاوت است و اين انتخابات يعني انتخابات شگفتی ها،پس ما ‌تا الان انتخابات را برده ايم زيرا در دل مردم جای داريم.

 

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:شايد بعضيا به من رای ندهند،اما باز می گويندکاش فلانی نبود؟تا به زینل زاده رای می دادیم و این يعني اینکه در دل آنها جای داریم!.

 

وی تصریح کرد:ما چه کرده ايم در اين حوزه انتخابيه که مردم نمی توانند حرف دلشان را بزنند؟،اما ما اميدوار هستيم شايد خيلی ها نتوانند اعلام حضور کنند،اما پای صندوق های رای حرف دلشان را خواهند زد وما اميدواريم آينده شهرمان را به خاک نسپاريم.!

 

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:ياد مردم بعد از دوم اسفندماه بايد در ذهن ما باشد که به آنها خدمت کنيم ومن همه جا قول داده ام و اينجا هم قول مي دهم که هيچکس را پشيمان نکنيم و نخواهيم کرد.

 

زينل زاده در ادامه اظهارکرد:مقام معظم رهبری مي فرمايند شما به درون خودتان نگاه کنيد که چه داريد!!،اما متاسفانه برخی از مسئولين‌ما نگاهشان به بيرون است که با آمريکا چه شود و چه نشود.

 

وی تصریح کرد:ما صاداقانه نکاتی را عرض کرديم و شعار هم نمی دهيم ،خيلی ها مي گويند که ما انقلابی هستيم ولی شعار دادن فقط کار نيست و ما در عمل اثبات کرديم و کسانی که با ما‌ کار کردند می دانند که ما چه اقداماتی انجام داده ایم.

 

زینل زاده ادامه داد:ما پنجشنبه همین هفته راس ساعت 18 ستاد را افتتاح خواهیم کرد که دو برابر جمعیت قصر سفید حضور پیدا خواهند کرد که حضور همدلانه و گرم شما خیلی حرف ها خواهد داشت و یکی از شگفتی های انتخابات را عصر پنجشنبه جلوی نمایندگی سایپا خواهید دید.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها