نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1398 - 13:16
در حالی که تا روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمتر از دو هفته دیگر باقی مانده است فضای انتخابات در شهرستان باشت و گچساران روز به روز گرمتر و تنور آن داغ تر از قبل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در حالی که تا روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمتر از دو هفته دیگر باقی مانده است فضای انتخابات در شهرستان باشت و گچساران روز به روز گرمتر و تنور آن داغ تر از قبل می شود.

اما در کش و قوس تحلیل ها و گردهمایی ها همچنین نشست های انتخاباتی که سوژه محافل خبری است، یک حاشیه نیز ذهن اکثر مخاطبان را در فضای مجازی و در گروه های مجازی هواداران نامزدهای انتخاباتی به خودش جلب کرده است و آن چینش نیروهای هیئت اجرایی است که از سوی فرمانداری ها مشخص شده است که همین امر باعث واکنش بعضی از نامزدها و هوادارانشان قرار گرفته است.

در دو شهرستان باشت و گچساران با توجه به حساسیت موضوع انتظار می رفت که فرمانداران این دو شهرستان با رعایت عدالت و احترام به سایر نامزدهای انتخاباتی چینش نیروهای سر صندوق و عوامل هئیت اجرایی را به یک اندازه انتخاب کنند به طوری که در بعضی از محل های اخذ رای دیگر نامزده های انتخاباتی نیرویی ندارند و همه عوامل از یک یا دو نامزد هستند.

انتظار می رود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این مقوله ورود پیدا کند و همانطور که در گفتگوهای وی با رسانه ها به بهترین شکل ممکن از آرای مردم صیانت کند، همچنین فرماندارن این دو شهرستان به همراه بخشداران این شرایط را برای دیگر نامزدها فراهم کنند تا انتخابات در این دو شهرستان به دور از هر حاشیه ای و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

این در حالی است که طبق ادعای یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در گچساران و باشت؛ با توجه به چنیش لیست فرمانداران این دو شهرستان اعضای شعب اخذ رای از  ۷۶۵ نفر، ۶۶۰ نفر از طرفداران یک نامزد فعلی هستند و  تنها ۱۰۵ نفر از طرفداران بقیه نامزد ها هستند.

مطلب بعدی که مورد تحلیل و بررسی است در انتخاب اعضای هیئت اجرایی از مجموع ۴۲۰ نفر  تعداد ۱۰۵ نفر از طرفداران بقیه نامزدها انتخاب کرده و تعداد ۳۱۵ نفر از طرفداران یک نامزد دیگر است.

اگر این ادعا از سوی نامزدهای انتخاباتی  در دو شهرستان باشت و گچساران صحت داشته باشد جا دارد استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به این ماجرا ورود پیدا کند و این فاصله چینش را بین نامزدهای حاضر در هیئت ها اجرایی و عوامل برگزار کننده به حداقل برساند.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها