نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1398 - 16:30
متاسفانه وقتی که پای دولتمردی را به بهانه های واهی به شهر باز می کنید!خود هر چه دلتان می خواهد می بُرید و می دوزید و به عبارتی حرف های قشنگ و شسته رفته تحویلش می دهید،اما ذره ای در برخی عملکردهایتان هم تامل نمی کنید و آیا واقعاً فکر می کنیدکه مردم متوجه نیستند؟؟!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نماینده گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اش در خصوص حضور معاون رئیس جمهور در گچساران نوشته است که سفر و بازديدآقای دكتر نوبخت ديروز خيلی طولاني شد وقتي به فرودگاه گچساران رسيديم بدليل نبودن نور و ناوبری در شب پرواز انجام نشد و فرصتی شد ميزبانشان بوديم.

وی ادامه داده:بهانه اي شد تا مشكل فرودگاه گفته شد و جناب دكتر نوبخت قول تامين اعتبار براي روشنايي فرودگاه را دادند. از طرف ديگه فرصت شد ديشب شهر و ابعاد عمق شهر را معاون محترم سازمان برنامه اقاي دكتر پورمحمدي هم ببيند.

تاجگردون باز افزوده: حضور در بين جوانان شهر در خيابان بلاديان. بازديد بافت فرسوده و فرهنگسرا. شركت در جلسه شاهنامه خواني و ساعتي نشستن با جمعي هنرمند در يك كافي شاپ. برايشان قابل تعجب بود شهر دوگنبدان يك شهر كاملا زنده بود. امروز صبح زود عازم شديم.

با این تفاسیر به نظر می رسد امروز جریان سیاسی حاکم برگچساران که بدنبال ناکارآمدی مدیرانش ، تعطیلی بسیاری از طرح ها ، برنامه های عمرانی،رشد فزاینده بیکاری و بحران های اجتماعی ناشی از سوء مدیریت و صدها سوال و ابهام درمورد بی عدالتی ها، تبعیض های سیاسی ، استخدام های فله ای و خانوادگی ،فسادهای ریزو درشت و... را که شاهد هستیم؛ به نوعی باز می خواهند که اذهان را انحراف داده و به سوی یک حرکت تبلیغاتی_انتخاباتی بکشانند!.

اگرچه می خواهند این سوالات و دغدغه های مردم را همچنان بی پاسخ بگذارد و بازهم اسطوره سازی کنند!و یا درصدد توجیه و سرپوش گذاشتن برشعارها ،بازهم شوآف و بزرگ نمایی کنند و یا با عدم عملکرد مناسب در بسیاری از عرصه ها؛نارضایتی های موجود را با شوی تبلیغاتی ترمیم کنند و نیز فکر، اندیشه و پرداختن به ریشه های نابسامان موجود را تغییرجهت دهند.

آقای تاجگردون ای کاش از آن روی سکه در محلات سادات،لبنان،رادک،پربالی و کیامرثی هم می گفتید و لااقل کمی از آمار خودکشی ها ، اعتیادها ،بیکاری ها،فقرهای خانمانسوز و ... هم به معاون رئیس جمهور گفته می شد که نه فقط به مکان های از پیش تعیین شده ، هماهنگ و با ظاهری آراسته برده می شدند،که این نوع بازدیدها صرفا روپوش گذاشتن بر واقعیت های زیر پوست شهر است و گرنه حضور در یک کافی شاپ چه جای تعجب است که بشود نماد زنده یک شهر؟! و حداقل انصاف بود که همه اش از گل و بلبل نمی گفتید!.

متاسفانه وقتی که پای دولتمردی را به بهانه های واهی به شهر باز می کنید!خود هر چه دلتان می خواهد می بُرید و می دوزید و به عبارتی حرف های قشنگ و شسته رفته تحویلش می دهید،اما ذره ای در برخی عملکردهایتان هم تامل نمی کنید و آیا واقعاً فکر می کنیدکه مردم متوجه نیستند؟؟!.

حقیقتا اینگونه برداشت می شود که چهار سال همه چیز را قربانی پیروزی در انتخابات می کنید و از پیروزی در انتخابات پلی می سازید برای تکرارش ،بنابراین مردم و خدمت هیچ حقی از این بازار مکاره ندارند و هیچ طرفی از این پیروزی ها نمی بندند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

سلام ایا فقر و بیکاری و به قول شما زیر پوست شهر فقط مخص گچساران است کمی تعقل ولی حداقل نسبت به شخهرهای دیگر گچساران شهری پویا وزنده است کمی انصاف هم خوب است

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها