نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1398 - 19:31
کاندیدای انتخابات گچساران :حرف آخرم را می خواهم اول بزنم و همه اشخاصی که در رد صلاحیتم سهوا و یا عمدا اقدامی کرده اند همه اقداماتشان را به خداوند واگذار می کنم و می بخشم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری کاندیدای انتخابات مجلس 98در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع مردم  روستای بیدزرد گچساران ،گفت:اگر صبرکنید خداوند در هر رفتار و در هر نشانه و آیتی نیز نشانه ای دارد،حرف آخرم را اول می زنم و همه اشخاصی که در رد صلاحیتم چه سهوا و چه عمدا اقدامی کرده اند ،همه اقداماتشان را به خداوند واگذار می کنم و می بخشم.

شگفتی قشقایی ها در دوم اسفند!

وی افزود:تمامی فعالیت های پشت پرده و اقداماتی که در این مدت صورت گرفت نه بخاطر اینکه هومان عسکری کاندیدا نشود ، آقای ایکس نباشد و می گویم بیدار باشید که تمام اهداف برای این است که هویت قشقایی از بین برود ،اما من به نمایندگی از این مردم پاک با صداقت قشقایی می گویم که فرزندان صولت الدوله همیشه زنده هستند و در طول تاریخ نیز زنده خواهند ماند و در دوم اسفندماه هم شگفتی خواهند آفرید.

عکسری درادامه اظهارکرد:تمام تلاشهایشان و هزینه هایی که کردند،پیشنهاداتی که دادند و نیزتهدیدهایی که کردند، تطمیع هایی که کردند اما تیرشان به سنگ خورد و توقع این را هم نداشتند که فرزندی از صلاله قشقایی که نه احتیاج مادی دارد و نه دنبال پست است و نه دنبال مقام است و تنها هدفش  برنامه ای است که قصد و نیتش تنها خدمت در جهت رفاه و آسایش این مردم خلاصه خواهد شد.

بزرگترین برنامه زندگی ام 

وی تصریح کرد:من اگر بتوانم تفکر بهمن بیگی که رفع تبعیض و عدالت بین ترک و لر و در واقع تلاش برای بهداشت و آموزش عشایر بوده و تکه کلامش عشایری دلسوزی بودند که اینها باید به خدمات واقعی و رفاه و آسایش برسند ،اگر همین تفکر را در شهر گچساران و باشت نهادینه بکنم بزرگترین برنامه زندگی ام را انجام داده ام.

عسکری اظهارکرد:از تمامی کسانی که دلسوزانه منتظر بودند و من را قرین محبت و دلسوزی خودشان قرار دادند تشکر و قدردانی می کنم و این نکته را می گوییم که ما قشقایی ها در دوم اسفندماه و در این دوره طلایی مطمئنا شگفتی خواهیم آفرید.

کاندیدای انتخابات مجلس افزود:در این مدتی که در جمع شما مردمان عزیز دیارم حضور نداشتم اما دلم اینجا با شماها بود،اگر چه برای موضوع تایید صلاحیتم فعالیتم می کردم ولی هیپچگاه دلم نلرزید و بارها گفتند که کلیپ علیه فلان اشخاصی که اختلاف درست می کنند و گفتم که با آبروی انسان بازی نکنید و گفتند تهدید کنید و گفتم این تهدید هیچ تفاوتی با اقدام انسان های رذل ندارد و اینکار را انجام ندهید.

یک تار موی قشقایی به از هزاران میلیارد

وی گفت:در گروه های مجازی حضور داشتم که دیگر برادران همزبانم در حمایت از دیگر کاندیداها چنان کاسه داغتر از آش بودندکه هیچگاه نه جواب کسی را دادم و نه بی احترامی کردم و معتقدم بودم که اندیشه آزاد است و بارها حرف هایی شنیدم و ناراحت نشدم و حرف پشت سرم زیاد بود و گزارشات خلاف واقع نیزبرای تخریبم زیاد دادند و برای تطمیع من از راه های زیادی نیز وارد شدند، اما بدانند که یک تار موی قشقایی را به هزاران میلیارد تومان نخواهم داد.

 نهایت بی کسی را دیدم

عسکری درادامه اظهارکرد:هیچ جا دلم لرزید اما یک جایی خیلی ناراحت شدم که وقتی متوجه شدم گزارشات هایی که علیه فرزند و برادرشان می آید از طرف همین همزبانان خودم است،اینجا دلم خیلی  لرزید و اینجا نهایت بی کسی را دیدم ،اما همه را می بخشم.

وی گفت:بدانیدحرفم این است، اما یک جایی با همه این بدیهایی که دیدم و هرکسی برای تاییدصلاحیتش پیش شخصیت های بزرگی می رفتند،اما بنده هیچکسی غیر از خداوند را در پیشگاه خودم ندیدم و نخواهم داشت،یک جایی در یکی از این روزهای انتخابات که برای تبلیغات رفته بودم دیدم چوبانی ترک زبان کنار جاده سرتپه ای ایستاده بود.

تفاوت رای قشقایی ها 

وی افزود:بطری نوشابه ای خالی در دست داشت و تکان می داد و ایستادم و چند دقیقه ای صحبت کردم و بعد از چند دقیقه همکارانم به آن چوپان قشقایی گفتند که دکتر عسکری کاندیدا است و به او رای بده، اما گریه کرد و گفت تو برادر منی اما از من رای نمی خواهی، بطری آب خودت را به من میدهی و میروی،اما دیگران همین آبی را که می خواهند به من بدهند اول رای می خواهند بعد آب را می دهند،پس بدانید این تفاوت رای قشقایی ها با دیگران است.

تنهایت نخواهیم گذاشت

عکسری تصریح کرد:چوپان گفت که دردور قبلی 4ساعت راه را با تکه نان و پنیری راه افتادیم تا صندوق سیاری و رای بدهیم و 4ساعت نیز طول کشید تا برگردیم،گفت تو برادر منی و مطمئن باش که تنهایت نخواهیم گذاشت،اما بعد از دوماه تنها جایی که دلم محکم شد شبی بود که بروی تپه آمده بود تا تلفش خط بدهد.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:آنجا به من زنگ زده بود و قسم به حضرت عباس علیه السلام خورد که کارت درست می شود و این قسمش چنان دلم را قرص کرد که الان محکم و قرص می گویم این دوره به برکت همین دلسوزی ها و نان حلالی که بروی سفره ما گذاشتند، حکمت خداوند براین است که این دوره قشقایی ها شگفتی درست کنند.

 دوره طلایی برای قشقایی

عسکری اظهارکرد:حرفم این است این دوره یک دوره طلایی است و من کاندیدا نیستم و همه شما کاندیدا هستید، چراکه رای دان شما برای موفقیت من در آینده نیست و رای شما برای این است که هویت قشقایی برای آیندگان حفظ  بماند.

گزارشات قشقایی علیه هومان

وی افزود:من وکیل دادگستری با قاطعیت با مجرم،با قاتل،با اعدامی نشستم و چشم بر ابرو نگذاشتم اما یک جایی چنان ناراحت شدم و این ناراحتی را از دلم خارج کردم، آنجایی بود که به جای اینکه ببینم برادران من، همه کس و کارم بشوند و در شهری که هیچ قشقایی نه پست و نه سمتی دارد ،همین امروز هم علیه من گزارش می نویسند که همه را به خدا می سپارم.

کاندیدای انتخابات مجلس بیان کرد:در روز دوم اسفندماه به همه اعلام خواهم کرد که گزارشاتی که می نویسید پیش خداوند می رود و بعد در جای دیگر و حکمت خداوند این است که بندگان صالحش به جایگاهی که می خواهند برسند و دوم اسفندماه این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها