نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1398 - 0:18
فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمد توانستند هشتگ #نه_به_انتخاب_کاندیدطایفه_ای را در توئیتر فارسی داغ کردند و در رده دوم ترندهای برتر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمد توانستند هشتگ #نه_به_انتخاب_کاندیدطایفه_ای را  رتبه دوم و  ترندهای برتر توییتر فارسی کنند.

 

با نزدیک شدن به ایام انتخابات، گروه های مختلف سیاسی در جامعه  با بیان برنامه ها و تبیین عملکرد خود درصدد جلب  آرای مردم برای تصاحب کرسی بهارستان هستند.

 

در همین زمینه استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان پیشتاز در عرصه انتخابات و در تمام کشور بالاترین درصد مشارکت را در کارنامه خود برای تعیین سرنوشت سیاسی و همچنین حمایت از مردم و ایفای نقش در امور کشور داشته است.

 

یکی از موضوعاتی که در کهگیلویه و بویراحمد در کنار همه فرصت ها و مزیت های آن می توان اشاره کرد، مقوله بافت قومی و قبیله ای است؛ یکی از مزیت های بافت قومی حفظ ارزش هایی چون همدلی، محبت و همیاری در امور خانواده و انتقال مفاهیم ارزشی به نسل آینده است، اما در کنار مزیت های فروان قومی و قبیله ای می توان گفت گرایش و تعصب در موضوعاتی مانند انتخابات آسیب محسوب می شود.

 

انتخاب برخواسته از روحیه قومی و قبیله ای می تواند سبب انحصار طلبی، از بین بردن فرصت ها و امتیازات اجتماعی برابر، ایجاد تبعیض و بی عدالتی شود، از طرفی این موضوع می تواند سبب  کاهش رشد و پیشرفت استان شود.

 

در همین رابطه کاربران فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد با نگاه به مقوله انتخاب کاندید طایفه ای توانستند ضمن بیان آسیب های انتخاب قومی و قبیله ای، هشتگ  #نه_به_انتخاب_کاندیدطایفه_ای را رتبه دوم توییتر فارسی کنند.

 

گفتنی است کاربران فضای مجازی استان بیش از 3 هزار و 500 مطلب تولید و بازنشر کردند که در ادامه تعدادی از توئیت های کاربران را مشاهده می کنید:

 

---
 
 
 
---
 
 
 
 
 
---
 
 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها