نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1398 - 12:57
جانشین سپاه فتح استان گفت: هر انسان و مسوولی زمانی که حاج قاسم را از نزدیک‌ مشاهده میکرد متوجه اخلاص او می شد، او تشنه شهادت و چشم انتظار پیوستن به یاران خود و ذوب در انقلاب بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جانشین سپاه فتح استان در مراسم گرامی داشت سپهبد شهید سلیمانی و همچنین یادواره شهدای شرف آباد ضمن تسلیت شهادت شهید سلیمانی گفت: امروز  شهید سلیمانی و اخلاص او  تحت تاثیر روح بلند امام(ره) بود و در  این راه جان خود را فدای اسلام کرد.

 
جهانگیر انصاری بیان کرد: استکبار جهانی در ابتدای انقلاب نوپای ایران با اختلاف اندازی بین قومیت ها نتوانست  این‌ انقلاب را دچار مشکل کند، و امروز  در ۴۱ سالگی انقلاب  آنها با همه ابزار و تجهیزات نخواهند توانست به انقلاب لطمه وارد کنند، در ابتدا که انقلاب اسلامی تجهیزات نداشت آنها قادر نبودند آسیبی وارد کنند و امروز انقلاب در اوج  بلوغ خود بوده و  آنها نخواهند  توانست شکستی را به این کشور تحمیل کنند.
 
 
وی افزود: روزی استکبار شعار و راهبرد نیل تا فرات را مطرح کرد؛ این راهبرد در لبنان، یمن، سوریه  و کشورهای حامی مقاومت طرح ریزی شد، آنها برای هدف خود  گروه تروریستی به نام داعش را طراحی کردند؛ اگر در جنگ تحمیلی 40 کشر دنیا از دشمن حمایت کردند اما برای شعار نیل تا فرات رژیم صهیونیستی، بیش از ۸۰ کشور دنیا با همه تجهیزات به داعش کمک کرد، در این شرایط  سربازی از مکتب انقلاب با تشکیل یک ارتش انقلابی متشکل از مدافعان وطن سوری، مدافعان حرم، زینبیون و فاطمیون در مقابل دشمن صف آرایی کردند و نقشه راه آنها با فرماندهی شهید سلیمانی شکست داده شد.
 
جانشین سپاه فتح استان گفت: کسی جرات حمله به پایگاه های نظامی آمریکا را نداشت اما جبهه مقاومت توانست  با فرماندهی ایران به پایگاه آنها در بغداد حمله کند.
 
انصاری بیان کرد: تجهیزات و امکاناتی که در اختیار داعش بود در اثر حمایت استکبار بود، فرمانده داعشی ها بیان میکرد اگر سلیمانی تحویل من داده شود او را خواهم سوزاند، شهید سلیمانی بعد ها در جواب گفت زمان بیان این حرف آقای البغدادی من در صف سوم و رو به روی شما بودم.
 
 
 
وی افزود: شهید سلیمانی فرد با اخلاصی بود؛ نزد آیت الله جوادی آملی بیان کرد برای من و بر روی کفن شهادت دهید و  آیت الله جوادی آملی در جواب گفت: چگونه برای شما شهادت دهم وقتی شما فردی مخلص، ولایت مدار و فرمانده جبهه مقاومت هستید.
 
انصاری گفت: هر انسان و مسوولی زمانی که حاج قاسم را از نزدیک‌ مشاهده میکرد متوجه اخلاص او می شد، او تشنه شهادت و چشم انتظار پیوستن به یاران خود و ذوب در انقلاب بود، این یادواره ها سبب زنده نگه داشتن یاد آن شهدا و تحول در ما انسان ها می شود و  می توانیم از این انسان های بزرگ الگو بگیریم و راه و تفکر آنها را ادامه دهیم. 
 
وی افزود: هر‌کدام از شما بسیجیان می توانید با ادامه راه شهید سلیمانی یک حاج قاسم باشید زیرا اندیشه، تفکر و ولایت مداری حاج قاسم الگو است، وی فردی خستگی ناپذیر بود که این موضوع را سید حسن نصرالله  نیز بیان کرده است.
 
جانشین سپاه فتح استان گفت: شهادت حاج قاسم سبب تقویت و بیداری جبهه مقاومت شد، با شهادت او آمریکایی ها از ۱۴ کشور به ما پیغام دادند که در جغرافیای منطقه بر علیه ما موضع نگیرید و جبهه مقاومت را بر علیه آمریکا و منافع ما متحد نکنید و  حتی فرماندهان مختلف را مورد حمله قرار دهید  اما پایگاه های آمریکایی را مورد حمله قرار ندهید.
 
 
وی افزود: عمق تخریب ها را جمهوری اسلامی به وسیله موشک های خود در پایگاه های آمریکایی وارد کرد و هیچکدام از کشورهای منطقه و حتی آسیایی جرات حمله به آن پایگاه ها را نداشتند، در قضیه حمله به پایگاه های آمریکایی کشورهای منطقه بیان می کردند حساب ما را از آمریکا جدا کنید و این نشان دهنده اقتدار و قدرت ایران در منطقه است.
 
انصاری با اشاره به تفکر مذاکره با آمریکا بیان کرد: آنهایی که تفکر مذاکره را در سر می  پرورانند مگر نمی دانند آمریکایی ها  کسانی هستند که سلیمانی ها، اورنگ ها و حججی ها را به شهادت رسانده اند تا این کشور امنیت نداشته باشد.
 
وی افزود: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، پایگاه آمریکایی ها در بغداد توسط ایران و در اربیل پایگاه های آنها توسط حشد الشعبی مورد حمله قرار گرفت و مجلس عراق مسئله خروج امریکایی ها را از خاک عراق تصویب کردند که این نشان دهنده برکت شهادت شهید سلیمانی است.
 
جانشین سپاه فتح در پایان گفت: در قضیه حمله داعش به کردها، بارزانی از ترکیه، آل سعود و متحدان خود کمک خواست، اما آنها به کردها کمک نکردند که درخواست آنها از حاج قاسم سبب شد تا با کمک حاج قاسم گروهک داعش را شکست دهد وقتی  فرمانده  آنها دستگیر شد یکی از علت های دستگیری خود را حضور حاج قاسم و ترس نیروهای او از این فرمانده بیان کرد.
 
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها