نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. دى 1398 - 19:34
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود به وضعیت کارگران سد چمشیر گچساران و عدم تعطیلی پروژه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود در رابطه با آخرین اقدامات دستگاه قضا در حمایت از تولید و واحد‌های تولیدی گفت: یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی و ریاست قوه قضاییه از ابتدای تصدی در دوره جدید حمایت از تولید و تولیدکنندگان و اشتغال شاغلین در بخش‌های مختلف بوده است؛ گزارش جلوگیری از تعطیلی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و احیای برخی از واحد‌های تولیدی تعطیل شده را اعلام کردیم.

اسماعیلی اظهار کرد: این کار و این روند لاینقطع ادامه دارد و هر کجا مطلع شویم که یک واحد تولیدی در معرض تعطیلی قرار دارد از آن حمایت می‌کنیم و به همکاران اعلام کردیم که اقدامات قضایی ما ضمن اینکه باید انجام شود باید به گونه‌ای باشد که منتهی به تعطیلی واحد تولیدی و بیکار شدن کارگران نشود.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: در شهرستان گچساران سد و نیروگاه چم شیر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و بیش از ۷۰۰ کارگر در معرض تعطیلی قرار گرفته بود که با ورود دستگاه قضا و کمک وزارت نیرو و بخش‌های مختلف؛ مدیرعامل را پای کار آوردند و تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برایش فراهم شد و پروژه تعطیل شده دوباره به چرخه افتاد و بیش از ۷۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند.

وی افزود: هر کجا خبری به ما برسد که واحد تولیدی با مشکل مواجه شده وعده داده‌ایم که به کمک تولیدکننده و نیرو‌های شاغل می‌آییم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها