نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1398 - 18:00
حسینی پور: ما موافق حذف هیچکس نیستیم، ضمن آنکه اگر آقای تاجگردون نباشد، انتخابات آن رنگ و بوی رقابتی را نخواهد داشت و برخی از طرفداران او شاید از این موضوع ناراحت شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید قدرت الله حسینی پور، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اظهار نظری در خصوص عدم احراز  صلاحیت "غلامرضا تاجگردون"، گفت:لزوماً شورای نگهبان دلایل قانع کننده‌ای برای رد یا تأیید افراد خواهد داشت.

وی افزود: ما راضی به اینکه رقبایمان رد صلاحیت شوند، نیستیم، و اگر کسی رد صلاحیت شود مقصر شورای نگهبان نیست بلکه عملکرد خود فرد باعث چنین اعمال نظری شده است.

حسینی در ادامه بیان کرد: همانطور که باید انتخابات پرشور برگزار شود و مردم از میان عقاید و دیدگاه‌های مختلف انتخاب اصلحی داشته باشند، ما مایلیم در میدان انتخابات رقابت خوبی با آقای تاجگردون داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما موافق حذف هیچکس نیستیم، ضمن آنکه اگر آقای تاجگردون نباشد، انتخابات آن رنگ و بوی رقابتی را نخواهد داشت و برخی از طرفداران او شاید از این موضوع ناراحت شوند.

حسینی پور اظهارکرد: البته با حضور ایشان در انتخابات باز ما هم پیروز هستیم؛آنچه که بیش از همه اینها مهم است برگزاری انتخاباتی پرشور، و البته انتخابی اصلح و شایسته در دوم اسفندماه است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها