نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1398 - 17:41
در حالی که تکلیف نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده است اما هیچ خبر رسمی از تایید و یا عدم تایید غلامرضا تاجگردون وجود ندارد که به بررسی و واکاوی علل احتمالی این موضوع می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از صبح امروز نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد و به جز غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، تکلیف سایر نامزدها مشخص شده است  از وضعیت تایید یا عدم تایید صلاحیت خود باخبر شده اند.

در حالی که هنوز هیچ گونه خبری در خصوص تایید یا عدم تایید تاجگردون منتشر نشده است اما رسانه های نزدیک به این نماینده و طرفداران وی خبر از تایید صلاحیتش می دهند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی نتیجه نهایی در خصوص احراز صلاحیت نماینده گچساران و باشت منتشر خواهد شد.

اگر بخواهیم به طور مختصر به واکاوی دلایل تاخیر در اعلام این موضوع داشته باشیم به موارد نسبتا زیادی می توان اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

غلامرضا تاجگردون در ماه های اخیر چند بار به شورای نگهبان حمله کرد و اظهارات تندی علیه این دستگاه ناظر بر انتخابات و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت از جمله این که مجلس فعلی را نتیجه ردصلاحیت های شورای نگهبان می دانست.

نتیجه تصویری برای غلامرضا تاجگردون+خبرانلاین

تاجگردون در نشست اردیبهشت ماه فعالین اقتصادی گچساران دراظهارنظری عجیب گفته بود: مگر قرار است که مافیا فقط در مجلس باشد، چرا در مجمع تشخیص مصلحت نباشد!،همین الان هم می گویم در مجمع تشخیص مصلحت، رد صلاحیت هم بشوم باز هم می گویم که مافیای قدرت نشست پشت این موضوع که نگذاشت تصویب شود درحالی که مراجع ما داد می زدند. (متن کامل را از اینجا بخوانید )

نماینده گچساران و باشت در جای دیگری و در گفتگو با یکی از رسانه ها به شورای نگهبان حمله کرد و گفت:  "... اتفاقی که افتاد این بود که برخی قهر کردند ودر عرصه انتخابات حضور پیدا نکردند، برخی دیگر را نیز رد صلاحیت کردند. بنابراین تر و خشک باهم سوختند. ممکن است اعضای حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان ازاین جمله مکدر شوند اما خب این مجلس دستپخت همین رد صلاحیت‌ها است.

وقتی لیست‌های اول تا سوم یک جریان رد صلاحیت می‌شود عملا راه دیگری برای از دست نرفتن فرصت ۳۰ کرسی مجلس به جز همین لیست نبود. "  ( متن کامل را اینجا بخوانید )

غلامرضا تاجگردون به عنوان یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت همانند دیگر نامزدهای انتخاباتی، تاکنون جلسات و میتینگ هایی را برگزار کرده است اما برخی از این نشست ها رنگ و بوی دیگری دارد.

اخیرا در برخی از نشست های انتخاباتی غلامرضا تاجگردون شاهد حضور افرادی مسلح هستیم که به نوعی نقش بادیگارد نماینده گچساران و باشت را ایفا می کنند؛ موضوعی که در نشست با یکی از طوایف گچساران به وقوع پیوست.

استفاده از سلاح در برنامه ها و نشست های انتخاباتی باعث شد یک موج منفی و نامناسب در استان شکل بگیرد و انتشار این تصاویر در فضای مجازی علاوه بر نوع نگاهی که به این کاندیدای انتخاباتی و طرفداران وی خواهد شد باعث می شود فرهنگ نادرست استفاده از اسلحه در نشست ها و میتینگ های انتخاباتی گسترش پیدا کند و با نزدیکتر شدن به انتخابات و زمان تبلیغات رسمی کاندیداها شاید باعث ایجاد مسائل امنیتی نیز شود.

موضوع دیگری که درباره تاجگردون وجود داشت اسنادی بود که در روزهای اخیر توسط یک خبرنگار و در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شد و ادعا می شد وی دارای فساد اقتصادی است.

لذا با توجه به مواردی که عنوان شد و البته برخی موضوعات دیگر زمان اعلام احراز صلاحیت تاجگردون به تاخیر افتاده است و در پایان می توان گفت حال و روز این روزهای نماینده گچساران و باشت مصداق این ضرب المثل است : از ماست که برماست ".

صبح زاگرس 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها