نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1398 - 17:45
سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب پایی که جا ماند خاطره ای جالب از زمان حضور خود در شورای عالی امنیت ملی و برخورد شهید قاسم سلیمانی با وی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ناصر حسینی پور ،نویسنده "کتاب پایی که جا ماند" در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی که در مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها شهرک بهارستان برگزار شد،گفت:سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و پایداری بودند و از روز جمعه ای که گذشت تاریخ به دو بخش تقسیم شد،دوره قبل از شهادت حاج قاسم و بعد از شهادت حاج قاسم.

فراتر از مرزها

وی افزود:قبل از شهادت حاج قاسم می شود حرف های زیادی داشت اینکه جبهه مقاومت و جریان مقاومت به این شکلی که امروز در دنیا وجود دارد ،نبود اینکه کسی راهبرد مقاومت را فراتر از مرزها می برد و هم یک فرمانده میدانی است در مقابل داعش و هم یک دیپلمات برجسته ای است که می تواند در مذاکره با بالاترین مقام سیاسی یک کشور مثل "ولادمیر پوتین" برای اقناع سازی و همراه سازی و نهایتا حتی آن کسی که کمونیست است را به میدان بیاورد و هم سو با جبهه مقاومت بتواند عمل کند.

حسینی پور اظهارکرد:حاج قاسم یک دیپلمات برجسته بودند،خیلی ویژگی ها و شاخصه هایی می توان از حاج قاسم بیان کرد و حاج قاسم که ریشه لر دارد به شما لرها هم اعتقاد عجیبی دارد .

وی افزود:کاش می شد از آن هفت سالی که یک پای ثابت حاج قاسم سلیمانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود یک حرف های طبقه بندی شده نبود و در سینه با ما خاک نمی شد و می شود گفت که من معذورم از گفتن آنها.

حسینی پور اظهارکرد:شاید در طول این هفت سالی که گذشت من سه سال از این هفت سال در دبیرخانه شب تا صبح بیدار بودم ، سه سال مسئولیت دفتر شورای عالی امنیت ملی را برعهده داشتم تاصبح و تماس های حاج قاسم با این دفتر از سوریه و عراق و یا هر جایی بیشتر از هزار تماس بوده است.

 ترس از شمخانی

وی تصریح کرد:فلان وزیر دفاع را بیدار کن،رئیس ستاد کل را بیدار کن ، آقای شمخانی را پیدا کن و آقای دکتر جلیلی را پیدا کن؛یک شب تماس گرفت که آقای شمخانی را بیدار کنید که گفتم حاجی اگر می شود من شمخانی را امشب بیدارش نکنم.

حسینی تصریح کرد:گفت کارم واجب است و بیدارش کن و در جواب باز گفتم اگر آن ور هستی تا بیدارش کنم و اگر این ور هستی تا بیدارش نکنم،فردا صبح آسانسور که باز شد آمدند داخل دست من را گرفت و از پشت میز بلندم کرد و بردم داخل اتاق دریادار شمخانی و گفت آقای شمخانی چرا سید ناصر از شما می ترسد؟.

فاتحه انقلاب

وی افزود:شمخانی گفت نمی دانم از خودش بپرسو گفت که چرا شما از آقای شمخانی می ترسید و گفتم اگر آقای شمخانی را نصف شب بیدارش کنم به من فحش می دهد و من هم باید جوابش را بدهم و برگشت گفت" حاج علی هر وقت دیدی یک لر ترسید همان روز فاتحه انقلاب اسلامی را بخوانید" و این نگاه حاج قاسم به لرها بود.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند درادامه اظهارکرد:حاج قاسم قبل از شهادت جبهه مقاومت را نهادینه کرد و فرماندهان را پرورش داد و توانست تئوری مقاومت را در دل انسان ها ببرد که بنده معتقدم که خون سردار سلیمانی به اندازه 62سال عمری که از خدا گرفت و نیز چهل و چندسالی که در دفاع مقدس و جبهه مقاومت با بعثی دیروز و داعش امروز جنگید برای نظام اسلامی و جبهه مقاومت دستاورد دارد.

حسینی تصریح کرد:اولین دستاورد را هم دیدیم و به این راحتی مجلس عراق نمی توانست لایحه دوفوریتی را بیاورد در دستور کار خودش و خروج نظامیان آمریکایی را از این کشور تصویب کند چرا که حاج قاسم دارای یک گفتمان است.

گفتمان سازش و لبخند

وی افزود:آیا امروز کسی می تواند انکار کند که حاج قاسم فرمانده جبهه مقاومت بود؟اصلا جریان گفتمان مقاومت جریان گفتمان انقلاب اسلامی است،برخی ها متاسفانه معتقدند که با سازش و لبخند می شود مشکلات کشور را حل کرد؟!.

تفکر غربگرا

حسینی پور درادامه تصریح کرد:هیچکس در دوران تحریم و رفع تحریم به نماد تحریم رای نمی داد چون نماد تحریم انقلابی ها بودند و به نماد رفع تحریم رای دادند! و نماد رفع تحریم کسی است که به آمریکایی ها نزدیک تر و نیز غربگراست!!! و ما رای دادیم چرا که تفکری در این کشور آمد که حل مشکلات همه کشور را به برجام و هسته ای گره زد و هسته ای را مقابل معیشت مردم قرار دادند.

رای به پرچمدار دیپلماسی کرنش

وی درادامه تصریح کرد:ما رای شکمی دادیم و رای دادیم که آمریکایی ها و نظام سلطه نان روی سفره ما بگذارند؟!!،چرا که خیلی ها امیدشان به آمریکایی ها و نظام سلطه و اروپاییان بود چون گفتمان سازش را باور کردیم و به پرچمدار دیپلماسی کرنش و لبخند رای دادیم و قبولش کردیم.

قربانی رای شکمی

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اظهارکرد:اولین قربانی رای شکمی در واقع خود شکم است،حاج قاسم نماد گفتمان مقاومت است در دنیایی که اگر تروریست ها جنایت ها رقم بزنند و یک هزار و 700جوان شیعه زیر 20سال را در پایگاه هوایی اسپایدر در کنار دجله تیر خلاص بزنند که تا یک هفته از دجله خون جاری شود، دنیا و سازمان های به خواب رفته و نظام سلطه نیز ککشان نمی گزد.

حسینی تصریح کرد:در دنیایی حاج قاسم فرمانده مقاومت است که مشاهده می کند که حجر بن عدی صحابه رسول خدا را نبش قبر می کنند ،مشاهد می کند که می خواهند حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها را موشک باران کنند، در دنیایی که قانون جنگل حاکم است.

باز هم مذاکره؟

وی تصریح کرد:جدیدا یک عده ای هنوز از جریان غربگرا تادیب نشده اند و باز دم از مذاکره می زنند؟! و حاضرند روی خون حاج قاسم با غرب مذاکره کنند!!!،نوشته نماینده شهر تبریز را دیدم که نوشته بود که به جای انتقام با آمریکا باید مذاکره کنیم!!.  

نماینده بی مقدار تبریز

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اظهارکرد:در واقع آقای "شهاب الدین بی مقدار" واقعا یک نام خانوادگی نیست و بی مقدار یک صفت است که برازنده شهاب الدین بی مقدار نماینده تبریز است و لایقش همین صفت بی مقدار است و برخی ها انگار قرار نیست به خود بیایند.

زمین گیر شدن ناموس اسرائیل

وی افزود: اصل 154قانون اساسی اشاره به دفاع از مظلومین و ستمدیدگان عالم دارد،کینه و دشمنی نظام سلطه از سردار سلیمانی به گفتمان حاج قاسم برمی گردد،حاج قاسم نسخه مقاومت را به جهان عرضه کرد و تانک های مرکاوا که ناموس ارتش اسرائیل بودند در جنوب لبنان توسط محور مقاومت نیز زمین گیر شد.

حسینی پور تصریح کرد:گفتمان حاج قاسم ناوهای پیشرفته اسرائیلی ها را منهدم کرد،و این گفتمان سراغ اهل تسنن در فلسطین رفت که در هر خانه فلسطینی ها می توان یک موشک روی دوش بسازند و به خاک اسرائیل پرت کنند و نیز قدرت بازدارندگی ایجاد کنند.

لبخند برای دشمن!

وی درادامه گفت:خانم کلینتون داعش را تشکیل داد و داعش در صحیفه نور امام(ره) جلد 21در آخرین پیام حضرت امام راحل نسخه ضد بسیج جهانی مستضعفین است،آیا باز هم قرار نیست عده ای به خود بیایند و تو باید خشمت برای ملت ایران باشد و لبخندت برای دشمن؟!!.

حسینی پور تصریح کرد:حاج قاسم لبخند و ترحمش برای ملت و اخم و خشمش نیز برای دشمنان بود،ما امروز در کشور چیز دیگری می بینیم،مسئولین ما باید نفس کشیدن،راه رفتن ،دیپلماسی و دست دادنشان صحیح باشد چرا که خنده هم خودش جا دارد.

رفاه طلبان از آمریکا می ترسند

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اظهارکرد:سردار سلیمانی خم می شود و پای مادر شهید را می بوسد و برای یتیم های مدافع حرم یک پدر است و خشمش کمر آمریکایی ها و اسرئیلی ها را شکست و لبخندش به مردم آرامش می دهد، اما امروز آنچیزی که در کشور می بینیم این نیست؟،در حالی که حضرت امام می فرمایند که رفاه طلبان از آمریکا می ترسند و خاصیت حکومت رفاه طلبان این است که مقابل سفارت خانه های خارجی ذلیل هستند و در مقابل قشر محرومین با کمال قلدری رفتار می کنند.

حرفهای رئیس جمهور؟

وی افزود:براستی این توهین ها چه نسبتی با آرمان و ویژگی های شخصیتی حاج قاسم دارد که برخی القاب کم سواد،بی قانون،بی دین،افراطی،حسود،تخریب گر،کاسبان تحریم،بی شناسنامه ،جیب بر،بیکار،بزدل سیاسی،بروید به جهنم،منتقدان فاسد،عقب مانده،عصر حجری،لبو فروش،انقلابی نما،تازه به دوران رسیده،دلواپس ،بی عقل و ....،به دیگران نسبت می دهد و این حرف های رئیس جمهور شماست و این حرفها به هیچ آمریکایی و صهیونیستی زده نشده و به ایرانی ها زده شده است.

شوی بازیگران هندی

حسنی پور گفت:قلب راکتور اراک را بتون ریختند،چقدر عجله کردند و حتی این میل گردها و آهن های تاسیسات فردو را با دستگاه برش بریدند و سانترفیوژها را در نطنز طوری روی هم ریختند که بعد نشود استفاده کرد،درحالی که این تفکر قسم جلاله دروغ خورد که رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس قسم جلاله یاد می کند و شوی بازیگران هندی را در می آورد که والله در روند هسته ای کشور هیچ خللی بوجود نیامده است؟!! .

درخواست دوتابعیتی؟

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اظهارکرد:ما امروز حق داریم درجنگ اقتصادی از کسانی حرف بزنیم که خائن به تفکر حاج قاسم و تفکر مقاومت هستند،کسی که در وزارت اقتصاد به عنوان مسئول پیگیری و پیاده سازی ضوابط و دستورالعمل های  (FATF)قرار می گیرد و در مسند اقتصاد مسئول مرکز اطلاعات ملی مبارزه با پولشویی است در کنسولگری آمریکا در امارات درخواست دوتابعیتی می دهد و به التماس هم می افتد.

 حسینی پور اظهارکرد:در همین مذاکرات هسته ای آقای دری اصفهانی که مشاور رئیس بانک مرکزی و مسئول بخش مالی مذاکرات ما با 5+1 است ،پس معلوم است که همه اطلاعات ما باید به یغما برود و معلوم است که سرنوشت بدی در انتظار ماست و این 6سالی که گذشته تمام ظرفیت های داخلی کشور را معطل و تعطیل کرده اید و به FATF یا پالرمو،یا سوئیفت و یا سند 2030 و چسبیده اید که اینها در حقیقت همان خود تحریمی است.

مارک آدامس روحانی؟

وی افزود:کار جیسون رضاییان به جایی می رسد که در محرمانه ترین سفرهای رئیس جمهور و در سفرهای استانی شرکت می کند و خودش بیان کرد که من می توانستم در کنار رئیس جمهور طعم و مارک آدامسی که روحانی می چشید را ببینم که در واقع این گفتمان پس از شهادت حاج قاسم تکلیفش باید مشخص شود.

بدون موشک له می شوی!

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اظهارکرد:مگر نه در کشور ثالث نقض حاکمیت کردند و حقوق بین الملل را زیرپا گذاشتند و عالی ترین فرمانده نظامی جهان اسلام را با موشک در فرودگاه بغداد  به شهادت رساندند و آنوقت مدعی هستید که نباید موشک داشته باشیم که اگر موشک نداشته باشید تو را در کشور خودت له می کنند.

موشک نامه فدایت شوم

وی افزود:بعد می گویند که در روی موشک ها نوشتید مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل و همین برجام را برباد داد،درحالی که موشک منشا اقتدار ملی است ،همانگونه که حاج قاسم منشا اقتدار و عزت ملی بودند،آقایان محترم موشک نامه فدایت شوم نیست که روی آن بنویسند که ای موشکی که میروی به سویش از جانب من ببوس رویش!.

حسینی پور درادامه گفت:سایه جنگ را همین موشک از سرملت دور کرد،سایه جنگ را حسن تهرانی مقدم از سرملت دور کرد،سایه جنگ را محسن حججی از سرملت دور کرد،سایه جنگ را مصطفی صدر زاده از سراین ملت دور کرد  و سایه جنگ را مادرانی از سرجنگ برداشتند که چند شهید دادند.

میراث معنوی ملت

وی تصریح کرد:شما با میراث معنوی ملت چکار کردید؟شما درس نواب صفوی را از کتاب های درسی حذف کردید!،شما درس حسین فهمیده را از کتاب ششم دبستان حذف کردید! و چرا متوجه نیستید که زمانی در پشت یکی از کتاب های درسی ما عکس ناپلئون بود و آنرا برداشتیم و سازمان یونسکو از ما شکایت کرد!و شما نام شهید را از خیابان ها و کوچه های تهران حذف کردید و مارکوپلو نام نهادید و این تفکر غربگراست و اما گفتمان مقاومت را نمی بینید!!!.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اظهارکرد:باید با آمریکایی ها با زبان خودشان حرف زد و انگلیسی ها را باید کشتی شان را بگیری و به ساحل بندرعباس آورد ،باید این آمریکایی ها را پهباد پیشرفته شان را در خلیج فارس سرنگون کنی تا ترامپ تشکر کند که آن هواپیمای دارای سرنشی ما را نزدید.

تکلیف گفتمان سازش

وی تصریح کرد:نظام سلطه به یک فهم رسیده است که هرچقدر تعرض و تعدی کند در این کشور با یک دیپلماسی کرنش و لبخند مواجه است؟!! ، دولتمردان غربگرا حاضر نیستند بجز چند عکس یادگاری و یک وعده توخالی چیزی به این ملت بدهند ما که همه راه ها را با این ها تجربه کردیم و این گفتمان بعداز شهادت حاج قاسم باید در این کشور تکلیفش مشخص شود و این گفتمان سازش و دیپلماسی کرنش و لبخند مشکلی از مشکلات این کشور را حل نمی کند و ما تنها می توانیم با گفتمان مقاومت حاج قاسم سلیمانی به پیشرفت و عزت برسیم و به معنای واقعی ام القرای جهان اسلام باشیم.

درادامه تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

چقدر خلوته این جلسه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها