نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1398 - 17:25
علیزاده نوشت:آیا برای حفظ پست چند رئیس دانشگاه ،شما ها باید مردم را زیر پا بگذارید و این همه ظلم دولت روحانی را نادیده بگیرید که لازم است آن گروه از اساتید متعهد و با ایمان و ولایتمدار با توجه به رفتار غیر علمی نماینده در فریب مردم حساسیت نشان داده و خواهان تغییر وضع موجود باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید اکبر علیزاده ،فرماندار اسبق گچساران در مطلبی خطاب به اساتید امضاءکننده بیانیه حمایتی از تاجگردون نوشت:خدمت اساتید محترم ؛امضای حمایت از آقای تاجگردون توسط شما تحصیل کردگان ،مبین تایید عملکرد آقای تاجگردون در ۸ سال و ادامه آن تا ۴ سال دیگراست.

اساتید دانشگاه، اگر دانشجویان شما بپرسند که آیا وضع کنونی وضعیت مطلوبی است شما چه جوابی دارید به آنها بدهید؟، آقای تاجگردون عضو موثر تیم اقتصادی دولت در این ۸ سال بوده است و از همه مهمتر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه!همانطور که می دانید برنامه و بودجه جهت گیری اقتصاد دولت در یک سال است و نیز دقیقا بودجه ای که بسته می شود تعیین کننده سرنوشت اقتصادی یک کشور و سرنوشت درآمدها و هزینه هاست،سرنوشت تولید و توزیع و مصرف کشور،سرنوشت صادرات و واردات یک کشور است .

سرنوشت اشتغال یک کشور است، اکنون ۷ برنامه نماینده داده است و نتیجه هر برنامه تورم بیشتر و نیزصادرات کمتر ،بیکاری بیشتر ،تولید کمتر ،رکود اقتصادی و تعطیلی کارگاه ها و ایست پروژه های مهم و فقر و پایین آمدن قدرت خرید مردم و ارزش پایین پول ملی بوده است ؛پس آیا شما با این وضعیت موافق هستید؟.

آیا حمایت شما براساس تحقیق و پژوهش علمی بوده است ،اگر نبوده فرق شما و افراد عامی چیست ؟ تاجگردون یک شخص نیست یک تفکریست که بدنبال آن سال به سال فاصله طبقاتی زیادتر می شود.تفکریست که باید ما به دوران قبل از انقلاب برگردیم.تفکریست که ما در خانه بنشینیم تا داعش وارد شهرهای مابشود و مردان ما را قتل عام کند و زنان مارا به اسارت ببرند!!؟.

تفکریست که ما جبهه مقاومت را در منطقه رها کنیم تا برنامه صهیونیست ها در خاورمیانه اجرا شود، تفکریست که ایران به خواسته آمریکا تن بدهد و در سیاست خارجی مانند عربستان سعودی نوکر آمریکا بشود؛پس  آقای استاد دانشگاه ،تاجگردون عضو تشکیلاتی است که دهها وزیر و و کیل این کشور امروز از عربستان حقوق می گیرند و در رسانه های بیگانه علیه مردم ما توطئه می کنند و با پسر محمدرضا می‌نوشند و با منافقین ظالم کنگره تشکیل می دهند‌.

آقای استاد دانشگاه به دانشجویان خودت چه خواهی گفت وقتی که دیدند روحانی چگونه به مردم دروغ می گوید و نماینده بلندگوی دولتی ضعیف و وامانده و بی تدبیر است همین نماینده مخالف طرح هدفمندی یارانه ها بود و این حداقل مبلغ یارانه را هم می خواست به مردم ندهند در حالیکه خود حقوق های نجومی می گیرند؟ .

شما اساتید فردا در مقابل این مردم محروم و بیکار جه جوابی دارید؟ ایشان سالهاست در برنامه و بودجه کشور دست داردچه لایحه ای به مجلس ارائه نموده است و چه طرحی را در مجلس مصوب کرده است که به نفع توده های مردم باشد؟ شما وظایف نماینده را می دانید و می دانید که همه کار کرده الا انجام وظایف قانونی خویش.

شما می دانید که تفکر این شخص نمی‌تواند مشکل اقتصادی مارا حل کند،پس چرا بدون تحقیق حمایت می کنید،شماها با این حمایت صف خود را از مردم جدا کرده اید و نمی دانم آیا وضع مالی شما آنقدر بالاست که این وضعیت نابسامان اقتصادی را درک نمی کنید؟!.

اساتید محترم ،آیا برای حفظ پست چند رئیس دانشگاه شماها باید مردم را زیر پا بگذارید و این همه ظلم دولت روحانی را نادیده بگیریدکه لازم است آن گروه از اساتید متعهد و با ایمان و ولایتمدار با توجه به رفتار غیر علمی نماینده در فریب مردم حساسیت نشان داده و خواهان تغییر وضع موجود باشند و نسبت به نماینده که آغازگر انتخابات قومی بوده و با تصاحب قوه مجریه می خواهد بر اریکه قدرت بماند و سلسله حاکمیت یک قرن خاندان خود را زنده نگه دارد حساسیت نشان داده و بر سر ظلم و تحجر فریاد بزنند و به مردم آگاهی بدهندتا بیشتر از این حاکمیت این خانواده را نپذیرند. اساتید بزرگوار با تشکیل گردهمایی های علمی در دانشگاه به روشنگری بپردازند و به نام استاد دانشگاه عزت ببخشند… .

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها