نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. دى 1398 - 18:31
غلامرضا تاجگردون که در روزهای اخیر به دیدار اهالی یکی دیگر از مناطق شهرستان گچساران رفته بود با استقبال عجیبی از سوی برخی از طرفداران خود روبه رو شد و تصاویر این افراد در حالی که اسلحه در دست دارند و بنری که باز هم به " میرشکال " اشاره می کند در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این روزها بازر دید و بازدیدها و جلسات انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد داغ است و هر یک از نامزدهای انتخاباتی بدون در نظر گرفتن زمان تبلیغات در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان حضور دارند و به تبلیغات می پردازند.

غلامرضا تاجگردون به عنوان یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت همانند دیگر نامزدهای انتخاباتی جلسات و میتینگ هایی رابرگزار می کند اما برخی از این نشست ها رنگ و بوی دیگری دارد.

 
در سال های اخیر هواداران نماینده گچساران و باشت به وی لقب " میرشکار " داده اند و همین مساله موجب شده است در بسیاری از سخنرانی ها و برنامه ها به این مساله بپردازد و تداوم این موضوع باعث شده است یک فرهنگ نامناسب در این زمینه به وجود بیاید که در سخنرانی ها حرف از تفنگ و اسلحه به میان بیاید و یک ادبیات جدید را وارد فضای سیاسی استان کردند.

اخیر نیز در برخی از نشست های انتخاباتی غلامرضا تاجگردون شاهد حضور افرادی مسلح هستیم که به نوعی نقش بادیگارد نماینده گچساران و باشت را ایفا می کنند؛ موضوعی که در نشست با یکی از طوایف گچساران به وقوع پیوست.

تاجگردون که در روزهای اخیر به دیدار اهالی یکی دیگر از مناطق شهرستان گچساران رفته بود با استقبال عجیبی از سوی برخی از طرفداران خود روبه رو شد و تصاویر این افراد در حالی که اسلحه در دست دارند و بنری که باز هم به " میرشکال " اشاره می کند در فضای مجازی منتشر شده است.

همانطور که اشاره شد انتشار این تصاویر در فضای مجازی علاوه بر نوع نگاهی که به این کاندیدای انتخاباتی و طرفداران وی خواهد شد باعث می شود فرهنگ نادرست استفاده از اسلحه در نشست ها و میتینگ های انتخاباتی گسترش پیدا کند و با نزدیکتر شدن به انتخابات و زمان تبلیغات رسمی کاندیداها شاید باعث ایجاد مسائل امنیتی نیز شود.

بنابراین بهتر است علاوه بر این که خود نامزدهای انتخاباتی به چنین مسائلی دامن نزنند، طرفداران آن ها نیز از ایجاد و ترویج فرهنگ های غلط در انتخابات خودداری کنند که این موضوع می تواند حتی ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام... ایشون خودش لقب میرشکار برای خودش گذاشته نه اینکه کسی برای او این لقب را گذاشته باشه... این لقب گذاری در سیاسی اسلامی نیست که طرف به خودش بچسپاند و فقط معصومین در چنین جایگاهی هستند برا خودشون لقب بزارند.. ایشون به تعصی از پدران خودش گذاشته.. کسی که دم از مردم محروم میزند ولی در جلسه سران قوا که نماینده مردم محروم هست نمیتواند یه نظری بدهد که بابا فقط مناطق ماهستند که بالای 5نفرخانوار هستند چرا باید طرح معیشتی این جور باشه که به بالاتراز خانوار 5نفر تعلق نگیرد. از ایشون آماری دارم که اگه مردم شهرم بفهمند تمام نطقهای ایشون به جلسه اول همه به خاطر خواسته شخصی بود و حرف از مردم و دفاع و قسم هایش دروغ بوده.... بی حیایی تا کی...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها