نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. دى 1398 - 22:32
عسکری:من به صراحت می گویم تا زمانی که مناظره نکنید میرشعار هستید،به من می گویند کاندیدا اجاره ای هستیم و از بوشهر تا اصفهان و همهی ایران وطن قشقایی هاست،اگر از لحاظ جغرافیایی اجاره ای هستیم اما هیچ موقع فکر ما اجاره ای نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس در نشست با اهالی روستای بی بی جان آباد ،گفت:در طول زندگی ام فرازهای صحیفه سجادیه را چراغ راه خودم قرار دادم و در مقابل ظلم و بی عدالتی سکوت نکنید.

وی افزود:اگر مجلس به جایگاه اصلی خودش برگردد خیلی از مشکلات حل خواهد شد یک معلم نماینده می شود و با وزیر نفت لابی می کند که استخدام این وزارت خانه شود.

عسکری تصریح کرد:مجلس گذشته مجلس دلالی ها و بسیار ضعیف بود وهیچ مسئولی حق ندارد بگوید من از مردم طلب دارم و هیچ مسئولی دینی بر گردن مردم ندارد.

این کاندیدای انتخابات مجلس افزود: من همه شما جوانان را به یک قیام دعوت می کنم، قیام برای رفع تبعیض و رفع قوم گرایی دعوت می کنم.

عسکری تصریح کرد: قانون نویسی در کشور ما در حد شعار باقی مانده است و قانون باید به گونه ای نوشته شود که همه آن را درک کند.

وی افزود:گنجیشک ها اگر جیک جیک می کنند صبح را نوید می دهند،برای قشقایی ها دایه مهربان تر از مادر نباشید.

عسکری تصرح کرد:در مجلس فعلی به جای شایسته سالاری، فرزند سالاری و داماد سالاری حاکم شده است،خانواده نماینده حمله می کنند که یک مدیر مدرسه را بردارند وشان یک نماینده بالاتر از این حرفهاست.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:چرا طرح نظارت بر نماینده گان در مجلس تصویب نمی شود،مجلس نیاز به شفاف سازی دارد واین آقایانی که در سطح مدیریتی هستند و فسیل شدند باید جوانان آنها را کنار بزنند.

وی افزود:من به صراحت می گویم تا زمانی که مناظره نکنید میرشعار هستید،به من می گویند کاندیدا اجاره ای هستیم و از بوشهر تا اصفهان و همهی ایران وطن قشقایی هاست،اگر از لحاظ جغرافیایی اجاره ای هستیم اما هیچ موقع فکر ما اجاره ای نبوده است.

عسکری تصریح کرد:تاریخ باوی پر ابهت است،در دفاع از مظلوم باوی خون ها داده و هیچ موقع باوی مظلوم کشی نمی کند اما کسی که نمک نشناس باشد را بی محل می کند.

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:بویراحمد،باوی،بهبهانی و بختیاری و قشقایی همه شهروند این شهر هستند و طلبکارند،مگر دوره گذشته عشق مناظره نداشتید،در این دوره با هر زبانی که خواستید مناظره می کنم.

وی افزود:بگذارید مردم با دلشان رای بدهند،مگر ادعا ندارید کار کردید،پس چه ترسی دارید؟ بخاطر منافع تان بلایی سر مردم آوردید که همه دو رو شدند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها