نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آذر 1398 - 17:15
پاد گفت:اینکه پیمانکار بخواهد نیرویی را کم و یا زیاد کند این موضوع هم ربطی به شرکت آب و فاضلاب ندارد و شاید شخص پیمانکار بخواهد یک نیروی تخصصی از منطقه ای دیگر در این زمینه بکارگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید بهنام پاد،رئیس آبفای شهری گچساران در گفت و گوی اختصاصی در خصوص تجمعی اعتراضی برخی از روستاییان منطقه لیشتر در جلوی ایستگاه پمپاژ شماره 2آبرسانی از سد کوثر این شهرستان،گفت:باید توجه داشت که ایستگاه شماره یک(سعادت آباد) و شماره دو(خیرآباد) آبرسانی به شهر گچساران به مدت سه سال به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود:هرگونه تعمیر،نگهداری،بکارگیری نیرو و دیگر موارد برعهده شخص پیمانکار است و شرکت آب و فاضلاب این شهرستان هم هیچ گونه دخالتی در این موارد ندارد،حال پیمانکار می خواهد ایستگاه را با یک نیرو مدیریت کند، یا 10نیرو و یا هم بیشتر که به خودش مربوط است.

پاد تصریح کرد:بنابراین حتی نیروی رسمی شرکت آب و فاضلاب شهری که در آن ایستگاه مشغول خدمت بود جهت ادامه خدمت به اداره بازگشت، اما نیروهای که قبلا به صورت حجمی و شرکتی در آن ایستگاه هابودند همچنان مشغول به کارنددر حالی که بیشتر از اهالی همین روستاها هستند.

رئیس آبفای شهری گچساران درادامه گفت: معترضین معتقدند که اگر قرار است ایستگاه ها به پیمانکار واگذار شود ،پیمانکار هم باید تعدیل نیرو کند و مجدد از جوانان این منطقه نیرو جذب کند! که اقدامی غیرمنطقی است در حالی که همین نیروهایی که درحال حاضر مشغول به کارندچندین سال در این ایستگاه ها مشغول هستند و از بچه های همین منطقه هستند.  

وی افزود:اینکه پیمانکار بخواهد نیرویی را کم و یا زیاد کند این موضوع هم ربطی به شرکت آب و فاضلاب ندارد و شاید شخص پیمانکار بخواهد یک نیروی تخصصی از منطقه ای دیگر در این زمینه بکارگیری کند.

پاد گفت:باید به این نکته هم اشاره کرد که شرکت آب و فاضلاب شهری هیچگونه دخالتی در جذب نیرو در این ایستگاه ها ندارد.

گفتنی است ظهر امروز تصاویری در شبکه های اجتماعی مبنی بر تجمع اعتراضی برخی از اهالی روستاییان منطقه لیشتر گچساران در خصوص بکارگیری سیاسی افراد در ایستگاه های پمپاژ آبرسانی(سعادت آباد) این شهرستان در حال انتشار بود.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها