نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آذر 1398 - 9:43
اینکه در محافل عمومی دم از وحدت زده شود و در محافل خصوصی و بعضا صمیمی ذلیلانه به دروغ بگویند زینل زاده به نفع فلانی کنار می رود و یا رد صلاحیت می‌شود اگر نفاق نیست پس چیست؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تشکل سیاسی سروهای آزاد در مطلبی ارسالی به این پایگاه خبری تحلیلی خطاب به سید قدرت بیعت اصل نوشتند:جناب سید قدرت الله بیعت اصل،همانگونه که مستحضرید و همگان می دانند، مسیر هماهنگی و وحدت نیروهای مخالف وضع موجود در شهرستان های گچساران و باشت با تفکرات متنوع، در کانالی پیش بینی شده و تا رسیدن به سرانجام نهایی طراحی شده است.

اگر چه این وحدت و هماهنگی بر خلاف نظر برخی افراد، وحدت بر گزینه واحد نیست بلکه برنامه ریزی واحدی تا رسیدن به نتیجه مطلوب خواهد بود.

حال اگر  بر مبنای وحدت کارکردی عمل گردد ، صحبت ها و مواضعی که از سوی اطرافیان سید قدرت الله حسینی و بالطبع با نظر مثبت ایشان، در مورد مهندس زینل زاده بیان می شود، چه می تواند باشد؟.

بعضا در محافل جمعی و فضای مجازی، صحبت از وحدت و یکی بودن، هم دل بودن و هم افزایی بیشتر تا نتیجه مطلوب می شود ، اما واقعیت چیز دیگری است و دوستان در جلسات مختلف و ارتباطات مختلف به تناقض گویی در مورد اردلان زینل زاده می پردازند ، از برچسب زدن و منتسب کردن وی به نماینده و فلان جریان خاص گرفته ! تا منفعل کردن دوستداران او، همه از مواردی است که تیم سید قدرت حسینی بر علیه وی به کار می برند.

فی الحال در راستای حفظ وحدت نیروهای مخالف وضع موجود و برای جلوگیری از فروپاشی این مهم و به جهت پایان دادن به این اعمال  ناجوانمردانه، کوششی به عمل آورید که در غیر این صورت نه تبعات افشاگرانه این بداخلاقی ها جمع شدنی است و نه سکوتِ نجیبانه ما بی پایان.

ضمنا آمادگی برای انتخابات و احساس تکلیف و ورود به این عرصه، اگر غیر از روشنگری و دعوت مردمی که ناچارا در غیاب و سکوت و همراهی سران اصولگرا به تاجگردون روی آورده اند باشد ، به واقع امری مذموم است.

 بنابراین تلاش گردد اطرافیان و لیدرها و ابر لیدرها!!!! را توجیه کرده که اگر هدفشان واقعا شکست تاجگردون است به حوزه های نفوذ ایشان وارد شوند و یارگیری کنند وگرنه فشار و تماسهای مکرر و ایجاد طمع برای هواداران زینل زاده اگر هم به نتیجه برسد سودمند نیست و ریختن سکه از این جیب به آن جیب برای کسی ثروت نمی آورد.

بهتر است اگر راست می‌گویید و می‌گویند هدف اصلی را نشانه بروید نه فردی که در ظاهر خودی می‌دانید.

اینکه در محافل عمومی دم از وحدت زده شود و در محافل خصوصی و بعضا صمیمی ذلیلانه به دروغ بگویند زینل زاده به نفع فلانی کنار می رود و یا رد صلاحیت می‌شود اگر نفاق نیست پس چیست؟.

خیر آقایان .... زینل زاده نه رد صلاحیت می‌شود که پرونده اش از آفتاب روشنگر روشن تر است ... و نه کنار می‌کشد که با باور مردمی که به او اعتماد کرده اند خدشه ای وارد شود .

انشالله که در این عمر چند روزه دنیا عاقبت به خیری و پایان خوشی برای همه ما رقم بخورد.

 

سروهای آزاد ۲۶ آذرماه ۹۸

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها