نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آذر 1398 - 13:58
حجازی:شماها خراب کردید و واقعا گند زدید و رهبری هم مجبور شدند که به میدان بیایند و گند شماها را پاک کند،بعد می گویندکه رهبری یک تعدادی را ماموریت داد و بعد خودش نیز یک کارایی می کند، پس شماها چکاره اید؟ پس تدبیر چی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام‌ سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه شان، گفت:رهبری فرمودند که همه مناصب و همه مسئولیت ها هم توان ، هم تعهد و در یک کلمه تخصص و تقوا می خواهد؛ پس آقایانی که برای نمایندگی ثبت نام‌می کنند باید مدت ها با خودشان کلنجار رفته باشند که آیا می توانم این مسئولیت بزرگ را به شایستگی و در راه رضایت خداوند ادا کنم یا نه.

عملکرد یک نماینده؟

وی افزود:در قانون اساسی به صراحت آمده است که مملکت جمهوری اسلامی باید برمبنای مکتب جعفری مدیریت شود ،اما اهل سنت و سایر مذاهب حقوقشان نیز محفوظ است و  غیر از دیگر مذاهب را قانون‌ هم لحاظ کرده و اما افرادی که شیعه هستند اگر رفتار و عملکردشان با فقه اسلامی و فقه شیعی مغایرت دارد حق ندارند وارد صحنه شوند و این منصب به نوعی غصبی است.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:هرچند تعهد و توان در کنار تخصص و تقوا برای شخص نماینده مجلس ضروری است و یک شخص نماینده باید مطیع محض امر ولایت باشد و به صراحت کسانی که می خواهند پا به مجلس بگذارند باید رسما انقلابی باشند.

اعتراض به شورای نگهبان!

حجازی تصریح کرد:انقلابی یعنی نماینده ای که صف بندی بکند بین خودی و غیر خودی و نیز کسی که رسما و علنا پشت تریبون ازفتنه و فتنه گران اعلام برائت کند و اگر رسما اعلام برائت نکند و شورای محترم نگهبان هم اگر تایید کنندکه بدانند آن موقع نیز سر تایید شورای نگهبان هم اعتراض خواهیم کرد.

برائت از فتنه گران

خطیب جمعه گچساران گفت:انقلابی گری ملاک است و مقابله با فتنه ملاک است و دستور مقام معظم رهبری است و  آنچه این مملکت خسارت ها و خون دلها خورده است از فتنه گران و نفوذی ها دیده است ، از کسانی که چراغ سبز به دشمن نشان داده اند ،از کسانی که رسما  در گچساران و دیگر مناطق کشور از فتنه و فتنه گران اعلام برائت نمی کنند که اینها از نظر قانون اساسی ، شرع و طبق فرموده های رهبری نباید نماینده شوند؛مجلس یعنی مجلس مومن،انقلابی و خادم ملت،دشمن شناس و بدون حیله، شعار نه و عمل لازم است در حالی که وضع بیکاری بدتر شد و در بحث بنزین گله می کنیم از کسانی که مشکلات را هم گردن رهبری می اندازند!!.

برخی واقعا گند زدند!

وی افزود:شماها خراب کردید و واقعا گند زدید و رهبری هم مجبور شدند که به میدان بیایند و گند شماها را پاک کند،بعد می گویندکه رهبری یک تعدادی را ماموریت داد و بعد خودش نیز یک کارایی می کند، پس شماها چکاره اید؟ پس تدبیر چی شد؟ درحالی که مردم را نامحرم فرض می کنید، اما نفوذی ها می دانستند و برخی در سخنرانی هایشان می گویند چرا می گویید اغتشاشگر در حالی که شماها مردم را به این حال و روز انداختید و شما به مردم درست خدمت نکردید و به مردم هم نگفتید و ما بین اعتراض و نفوذی ها فرق قایل هستیم.

از شما عاقلتر هم هست

امام جمعه گچساران اظهار کرد:دشمن از بی تدبیری برخی مسئولین بهره برداری می کند و فتنه ها و توطئه می کند برخی مسئولین هم با لطایف و حیل سخن می گویند در حالی که رهبری در این زمینه بنزین‌چاره ای نداشتند و مجبور شدند و برخی ها هم می گویند رهبری یک کاری می کند و بازهم با لطایف و حیل نرم حرف می زنید و خیلی از شماها آگاه تر و عاقلتر در مملکت است و نمی توانید گردن رهبری بیاندازیدو  شما هم عرضه مبارزه با دشمن را ندارید در حالی که مردم به راهپیمایی آمدند و باز هم دشمنان را مایوس کردند.

 تمامش کنید

حجازی تصریح کرد:برادران شورای نگهبان خواهش می کنیم بس است دیگر و تمامش کنید؛ این چنین افرادی دیگر معلوم ، واضع و روشن هستند و انتظار داریم شورای نگهبان قرص و محکم و انقلابی عمل کند و معامله هم ممنوع ؛ مردم، والله موارد بسیار روشن است و والله اعضای محترم شورای نگهبان شهرستان ها واستان ها و مرکز کشور  باید قیامت جواب بدهند.

خطیب جمعه گچساران گفت:قضایا خیلی روشن است و موضوع هم واضح است مردم حواسها را جمع کنند و به نیروهای انقلابی و دلسوزنظام و مطیع منصب ولایت و  مخالف فتنه گران رای بدهند.

اگر متحد می شدند کلیدی که تمامی درها را قفل می کند که نمی آمد!

وی افزود:عزیزان شورای نگهبان باید قیامت پاسخ گو باشند؛ حدود ۱۶هزار نفر ثبت نام کردند آنهای که راست می گویندکه متدین هستند و آنهای که راست می گویند که کید دشمن را می  شناسند و دلشان برای مردم می سوزد و آنها که قصدشان خدایی است که اگر یکدل متحد شدند که راست می گویند ،اگر متحد می شدند کلیدی که تمامی درها را قفل می کند که نمی آمد و اگر راست می گویید پس واحد و متحد شوید وگرنه مردم عاقلند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به پیام رهبری در اجلاسیه نمازاظهار کرد:توصیه رهبری به همه در بحث نماز است که هدیه ای که خداوند به انسان عرضه کرده است نمازاست که همان وسیله معراج و نجات بشریت است.

حجازی تصریح کرد:درد زیاد است و هر مشکلی که پیش می آید گردن مقام معظم رهبری می اندازند و وظیفه داریم از رهبری دفاع کنیم و حداقل انتظار است که مجلس بعدی مثل این مجلس اذیت نشویم.

منتظر قیامت باشد

خطیب جمعه گچساران گفت:برخی می گویند افرادی را تایید نکردند و افرادی هم که تایید شدند بلاها برسر مردم آوردند و تلاش کنیم که رهبری بیش از این مظلوم نشوند،مردم ،مسئولین و شورای نگهبان منتظر قیامت خود باشند.

امام جمعه گچساران درادامه اظهار کرد:سید مظلوم شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه سید هستند و در سال ۵۸محضر امام راحل می آیند و حضرت امام نیز قرآنی به وی هدیه می دهند و توصیه می کنند که به این قرآن مردم را هدایت کنید، که افراد زیادی در نیجریه توسط ایشان شیعه شدند و شیخ زکزاکی هم به جرم دعوت مردم به راه سعادت چندین سال است در شکنجه است و۶ فرزندش را به شهادت رساندند.

حجازی تصریح کرد:یکی از پسرانش از مسلمین جهان استمداد طلبید که پدرم چندین ترکش در بدن دارند و به همراه مادرم مریض و گرفتارند و چندین سال در حبس هستند و الان هم مدتی درزندان عمومی به سر می برند و درخواست هایی برای رهایی از این وضعیت به مردم و ائمه جماعات و... داشتند.

وحدت حوزه و دانشگاه

امام جمعه گچساران اظهار کرد:۲۷ آذر شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه است که این روز بزرگ را گرامی می داریم و باید هم حوزه از درون دانشگاه اطلاع داشته باشد و هم دانشگاه از درون حوزه و دانشجو و طلاب با هم برادر باشند.

وی درادامه تصریح کرد:نسبت به گرانی بنزین مقام معظم رهبری در حقیقت اعتراض داشتند اما چون دشمن ورود کرد مجبور شدند به گونه ای دیگر ورود کنند و بعد این سبک و سیاق هایی که می بینید کار مقام معظم رهبری هستندکه فرمودند از کسانی که در این حوادث کشته شدند بروید از خانواده هایشان دلجویی بکنید.

جیره خواران دشمن؟

حجازی تصریح کرد:یک وقتی کسی رسما جیره خوار دشمن است از دشمن دستور می گیرد که خودش یک بحث است و ماموریت از ناحیه دشمن دارد که آدم بکشد و خیلی ها در کشور هم اینچنین کشته شدند و افرادی مسلح به سلاح بودند و افرادی را کشتند که گردن نیروهای انتظامی و نظامی و دیگران بیاندازند که دستگیر شدند و خیلی ها هم مشخص شدند اما رهبری فرمودند که بروید بررسی کنید.

آب درآسیاب دشمن!

وی افزود:آنهایی که در واقع جیره خوار و نفوذی دشمن هستند حسابشان جداست و از مردم که به دلیل بی تدبیری آقایان به میدان آمدند دلجویی بکنیم حتی اگر کسی قصد سویی نداشت و دشمنی با نظام نداشت و کشته شد فرمودند که حتی کمک کنید و خیلی ها هم در سطح کشور با رافت اسلامی آزاد شدند،بنابراین این همه هجمه به رهبری را آگاه باشیم و مسئولین دقت کنند که آب به آسیاب دشمن نریزند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها